Ga naar inhoud
  • 0

Activatie Xaomi MI9 niet mogelijk


Jos

Vraag

Ik had een aantal problemen met mijn telefoon en heb de telefoon naar de fabrieksinstellingen teruggezet. Ik moet hem vervolgens activeren en dan wordt mijn telefoonnummer en wachtwoord niet meer herkend. Ook de gebruikersnaam is onbekend krijg ik als mededeling.

Ik heb al van alles geprobeerd van het opvragen van een nieuw wachtwoord, het wijzigen van het wachtwoord, het invullen van het Imei-nummer op de Mi-website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik allemaal voor stappen heb doorgelopen.

Als ik het activatiesccherm krijg, krijg ik ook het beeld waarop mijn telefoonnummer en mijn MI gebruikersnaam ten dele zichtbaar is, maar op de website wordt niets herkend en gemeld dat ik geen account heb of die account niet wordt herkend.

Wordt er moedeloos van. Ben er vandaag al vijf uur mee bezig geweest.

Wie heeft een oplossing want ik merk nu dat ik geen klantenservice kan bellen maar ook niet kan mailen hierover

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
16 uren geleden, Jos zei:

Ik had een aantal problemen met mijn telefoon en heb de telefoon naar de fabrieksinstellingen teruggezet. Ik moet hem vervolgens activeren en dan wordt mijn telefoonnummer en wachtwoord niet meer herkend. Ook de gebruikersnaam is onbekend krijg ik als mededeling.

Ik heb al van alles geprobeerd van het opvragen van een nieuw wachtwoord, het wijzigen van het wachtwoord, het invullen van het Imei-nummer op de Mi-website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik allemaal voor stappen heb doorgelopen.

Als ik het activatiesccherm krijg, krijg ik ook het beeld waarop mijn telefoonnummer en mijn MI gebruikersnaam ten dele zichtbaar is, maar op de website wordt niets herkend en gemeld dat ik geen account heb of die account niet wordt herkend.

Wordt er moedeloos van. Ben er vandaag al vijf uur mee bezig geweest.

Wie heeft een oplossing want ik merk nu dat ik geen klantenservice kan bellen maar ook niet kan mailen hierover

Een antwoord is niet meer nodig want ik heb het volgende bericht gehad van Xaomi Global:

If you failed to log into Mi account after entering password, please check the troubleshooting steps:

1. Please visit official website on a computer by referring to https://id.mi.com. If you fail to log in, then the password is not correct;

2. Please check whether you have flashed the mobile phone or prohibit the operation of "My Xiaomi" through third-party security/assistant software with higher authority. If so, please log in https://us.i.mi.com and select "All Devices" in "Find Phone", find the locked device, and click "Turn off" to ensure that the locked device can be unlocked by restarting the mobile phone under the condition of Internet connection. (turn off "Find Phone" function).This could be because third-party software interferes with the "Find Phone" function.

If all above methods failed to help you out,please check you might delete this account accidentally.Since it prompted you there is no account.

In the case that our user may forget to log out before deleting Mi account, Mi account deletion will not take effect immediately. If you encounter this issue, please check the following troubleshooting steps:

1. Please try to log in Mi account on your device with the original account information;

2. If you can log in Mi account, please unbind with the device. Thus, when deletion takes effect, your device will not be locked.

However, if Mi account deletion has taken effect, we have no technical method or authority to assist you unlock the device.

Note: Once you perform Mi account deletion, all content associated with the account will be permanently deleted.

If you have any other questions, welcome to visit again. Always believe that something wonderful is about to happen!

Follow Twitter@XiaomiSupport to get latest product tips and service information.

 

Met andere woorden jammer dan

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.