Ga naar inhoud

Jos

Members
  • Aantal items

    2
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Neutral

Over Jos

  • Titel
    Xiaomi MiFan
  1. Een antwoord is niet meer nodig want ik heb het volgende bericht gehad van Xaomi Global: If you failed to log into Mi account after entering password, please check the troubleshooting steps: 1. Please visit official website on a computer by referring to https://id.mi.com. If you fail to log in, then the password is not correct; 2. Please check whether you have flashed the mobile phone or prohibit the operation of "My Xiaomi" through third-party security/assistant software with higher authority. If so, please log in https://us.i.mi.com and select "All Devices" in "Find Phone", fi
  2. Ik had een aantal problemen met mijn telefoon en heb de telefoon naar de fabrieksinstellingen teruggezet. Ik moet hem vervolgens activeren en dan wordt mijn telefoonnummer en wachtwoord niet meer herkend. Ook de gebruikersnaam is onbekend krijg ik als mededeling. Ik heb al van alles geprobeerd van het opvragen van een nieuw wachtwoord, het wijzigen van het wachtwoord, het invullen van het Imei-nummer op de Mi-website en ik weet eigenlijk niet meer wat ik allemaal voor stappen heb doorgelopen. Als ik het activatiesccherm krijg, krijg ik ook het beeld waarop mijn telefoonnummer en mijn
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.