Dit topic ook al aangemaakt in de sectie smartphones. Echter hier een indirecte aanvulling.
Bij instellingen heb je de mogelijkheid om je telefoon ontgrendeld te laten als je bv verbonden bent met je smartwatch. Het rare is dat ik een verbinding heb met mijn Samsung Gear S3 via Bluetooth, maar in deze "ontgrendel sectie" wordt er niks gevonden π€π€. Ook de meldingen naar de smartwatch krijg ik nog steeds niet voor elkaar. Gisteren de pin code voor mijn smartwatch te ontgrendelen ingesteld, en vervolgens heb ik 3 meldingen gekregen. Vanochtend telefoon en smartwatch uit/aan gezet en krijg het weer niet voor elkaar ππ. Help.....
Β
Het betreft de poco X3 NFC 128Gb, met gebruik van de dual Sim mogelijkheid.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vraag
Geert 2
Beste allen,
Dit topic ook al aangemaakt in de sectie smartphones. Echter hier een indirecte aanvulling.
Bij instellingen heb je de mogelijkheid om je telefoon ontgrendeld te laten als je bv verbonden bent met je smartwatch. Het rare is dat ik een verbinding heb met mijn Samsung Gear S3 via Bluetooth, maar in deze "ontgrendel sectie" wordt er niks gevonden π€π€. Ook de meldingen naar de smartwatch krijg ik nog steeds niet voor elkaar. Gisteren de pin code voor mijn smartwatch te ontgrendelen ingesteld, en vervolgens heb ik 3 meldingen gekregen. Vanochtend telefoon en smartwatch uit/aan gezet en krijg het weer niet voor elkaar ππ. Help.....
Β
Het betreft de poco X3 NFC 128Gb, met gebruik van de dual Sim mogelijkheid.
aangepast door GeertLink naar bericht
Delen op andere sites
20 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.