Ga naar inhoud

Geert

Members
  • Aantal items

    21
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

Geert won de laatste dag op 3 oktober 2020

Geert had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

2 Neutral

Over Geert

  • Titel
    Xiaomi MiFan

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ja, had ik al gezien en op gereageerd, maar heb nu mijn workaround er ook bij gezet. Thanks
  2. Ik heb wel gemerkt dat die batterij besparing idd weer teruggezet wordt naar de standaard instelling, bij diverse apps. Maar hoe en waarom, geen idee.
  3. Ik heb de mi band 5 bij deze telefoon gekregen en daar heb ik geen problemen mee, dat werkt allemaal perfect. Maar i.c.m. de Samsung watch....... helaas
  4. Heb je ook de Poco X3 nfc met Miu 12.0.4 ? Bij mij lukt het helaas niet. Als ik teveel apps open heb staan en deze allemaal sluit, dan wordt de verbinding met mijn horloge verbroken, maar binnen een minuut is de verbinding weer hersteld. Echter, zoals eerder gezegd, bij volledig uit- en inschakelen van de telefoon gebeurt dit bij mij helaas niet
  5. Hoi Vincent, Dat opnieuw opstarten na het afsluiten van de app, werkt wel. Maar als je de telefoon helemaal uitzet en weer aanzet, dan start die om een of andere reden de zaak niet helemaal op, ondanks dat autostart aanstaat op alle apps die van toepassing zijn. We blijven proberen. Nogmaals bedankt voor het meedenken
  6. Hoi Vincent, Volgens mij heb ik dat allemaal al gedaan, maar ik zie bij de Gear plugin app nu staan, dat de batterij besparing weer aan staat. Heb die nu op geen beperking gezet, dus ik probeer het weer uit. Bedankt voor de tip, maar is inderdaad een MIU issue
  7. Na een aantal weken gestoeid te hebben met de Poco X3 nfc, i.c.m. de Samsung Gear S3, ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Bij mij werkt het steeds zolang ik de telefoon maar niet opnieuw opstart. Zodra ik de telefoon uit/aan zet moet ik weer het volgende instellen; toegang tot meldingen openen en de app van de Gear S3 uitzetten, even wachten, en weer inschakelen. Vervolgens naar de Galaxy Wear app gaan en hier de melding ook weer uitzetten, even wachten en weer inschakelen. Vervolgens werken al mijn ingestelde meldingen per app, weer super. Dit is de enige work around die ik tot nu
  8. Hoi Berkon, Wat ik begrepen heb, werkt de Smartlock functie alleen I.c.m. Xiaomi producten. Ik heb de Mi-band 5 en de Samsung Gear S3 smartwatch. Bij de Mi-band werkt het perfect. Met de Gear S3 smartwatch niet dus
  9. Hoi Blekkie, Eergisteren had ik een update van de Gear S Plugin. Deze meteen gedaan en sinds die tijd heb ik weer meldingen op de Gear S3 ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ
  10. Hoi Ruud, Die DND is helaas niet het geval. Dus ik weet het ook ff niet. Krijg nu al de hele dag geen meldingen op de Mi band helaas. Wat die instelling betreft. Ik gebruik de Mi fit app. Als je die opent en je gaat naar je profiel, dan krijg je een scherm met wat instel mogelijkheden. Klik je vervolgens op je gekoppelde band, bovenaan, dan kom je in een volgend scherm met heel veel instellingen. Als je dan naar beneden scrollt, zie je een optie "uitvoeren op de achtergrond". Deze aangetikt en dan krijg je drie aanwijzingen die je dient in te stellen. Alleen de laatste krijg ik niet
  11. Oh ja, en in de Mi fit app staat ook nog een optie "uitvoeren op de achtergrond" waarna je 3 instellingen kunt controleren. Alleen die laatste "versleutel de app" die kan ik niet vinden. Weet jij toevallig hoe dat in te stellen?
  12. Hoi Ruud, Ik heb deze band tegelijk gekregen met de Poco x3 nfc. Alles werkt redelijk maar het lijkt erop dat ik maar een gedeelte van de dag, meldingen krijg op de band. Ik ben gewend om iedere ochtend mijn telefoon schoon te maken en even uit en weer aan te zetten. Ik heb de Mi fit app op autostart staan, maar toch lijkt het erop dat ik de Mi fit app even extra aan moet zetten. Enig idee waar ik nog, qua instellingen, naar kan kijken? Alvast bedankt voor je reactie. Groeten Geert
  13. Hoi HCP51, Kijk eens bij instellingen -->apps-->apps beheren, en zoek de betreffende apps op. Kijk welke rechten ze hebben, zet bv autostart aan, misschien dat het helpt. Ik ben zelf ook nog iedere dag aan het stoeien met die instellingen. Laat maar weten of het helpt. Succes
  14. Hoi Blekkie, Ik heb van alles al geprobeerd maar niks helpt. Volgens mij alle rechten al aangepast, horloge al gereset, Samsung app al verwijdert en opnieuw geรฏnstalleerd..... Voor dit moment houdt het echt even op voor mij. Ik zit nu te wachten op de gouden tip ๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
  15. Blekkie, ik heb sinds jaar en dag Samsung gehad vanaf de Galaxy S1. Persoonlijk merk ik niet zo heel veel verschil in schermen, natuurlijk wel als je ze naast elkaar houd. Het scherm van deze telefoon vind ik echter wel heel helder en scherp. De grote zal daar ook wel wat positiefs aan doen, want ik kom nu van een Samsung A8 2018 af. Als ik hem naast de Samsung S8+ houd, zie ik persoonlijk geen verschil, kortom ik vind het een prima scherm. Ook als het donker is, geen probleem.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.