Ga naar inhoud
  • 0

Xiaomi Redmi Note 9 Pro


Gerard W
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door Blekkie,

Vraag

Ik heb vandaag o.a. de telefoonummers van Samsung J5 naar een Xiaomi Redmi Note 9 Pro geprobeerd over te zetten. Uiteindelijk staan er nu alle nummers er dubbel in. Hoe krijg ik de dubbele weg. En ik had ingegeven eerst achternaam en dan voornaam , maar lukt ook niet. Wat doe ik verkeerd ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Solution

Hoi Gerard,

 

Heeft u Geprobeerd om in de app contacten bij instellingen op voor of achternaam te selecteren?

Staan bij u uw contacten op uw sim-kaart of google account? U kunt bij bron 1 van de 2 selecteren waardoor die dubbeling eruit is.

Als advies zou ik alle nummers in google opslaan ivm de backup en het is makkelijker bij de installatie van een nieuwe android telefoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hallo Blekkie,

Probleem voor-achternaam is opgelost.

Bij de dubbele contacten viel mij op dat het eerste nummer is opgeslagen Vodafoon en bij het tweede nummer staat mijn mailadres van gmail. ( Google ?).  Kan ikde contactenlijst geheel wissen en dan opnieuw laden /overzetten ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Op 22-8-2020 om 11:21, Gerard W zei:

Hallo Blekkie,

Probleem voor-achternaam is opgelost.

Bij de dubbele contacten viel mij op dat het eerste nummer is opgeslagen Vodafoon en bij het tweede nummer staat mijn mailadres van gmail. ( Google ?).  Kan ikde contactenlijst geheel wissen en dan opnieuw laden /overzetten ?

 

Op 21-8-2020 om 10:50, Blekkie zei:

Hoi Gerard,

 

Heeft u Geprobeerd om in de app contacten bij instellingen op voor of achternaam te selecteren?

Staan bij u uw contacten op uw sim-kaart of google account? U kunt bij bron 1 van de 2 selecteren waardoor die dubbeling eruit is.

Als advies zou ik alle nummers in google opslaan ivm de backup en het is makkelijker bij de installatie van een nieuwe android telefoon.

Je geeft aan bij Bron, waar kan ik dat vinden ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
2 uren geleden, Gerard W zei:

 

Je geeft aan bij Bron, waar kan ik dat vinden ?

In contacten zie je rechtsboven een cirkel met daarop je google account of ander type account. Daar kan je selecteren welke bron je wilt hebben en dan indien nodig dubbele eruit halen.

Ik weet niet of je het ook automatisch kan laten doen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
21 uren geleden, Blekkie zei:

In contacten zie je rechtsboven een cirkel met daarop je google account of ander type account. Daar kan je selecteren welke bron je wilt hebben en dan indien nodig dubbele eruit halen.

Ik weet niet of je het ook automatisch kan laten doen

Sorry voor mijn onkundigheid , maar kun je dat verduidelijken met foto's ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 uur terug, Gerard W zei:

Sorry voor mijn onkundigheid , maar kun je dat verduidelijken met foto's ?

Als het goed is kunt u ook naar uw contacten app. Linksboven drukt u op de drie streepjes en dan klikt u op suggesties. Als het goed is kunt u daar de dubbele contacten samenvoegen.IMG_20200825_192401.thumb.jpg.146ca92df4ab16462308d8e243bc560c.jpgIMG_20200825_192336.thumb.jpg.8e60d05e21db1ca6f2fb26b8da469614.jpgScreenshot_2020-08-25-19-23-04-643_com.google.android.contacts.thumb.jpg.5969921847a8de43a30ffdf706b1b799.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

We hebben een app geïnstalleerd die o.a. alle dubbele namen en nummers zoekt en ook samenvoegt , nadat je handmatig alles geselecteerd hebt wie wel of niet. Dan kan ik wel de Vodafoonnummers verwijderen. Dus dit werkt goed.

Wil ik in de contactenlijst van de telefoon een Vodafoonnummer wijzigen , dan lukt dat niet. Ik krijg een melding : Kan wijziging in contacten niet opslaan. 

Wil ik een Vodafoonnummer verwijderen dan melding  Fout bij opslaan van contact.  

Screenshot maken ben ik nog niet zo handig in. 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.