Ga naar inhoud
  • 0

Gekocht een MI S Box, hoe doe?


dutch

Vraag

Dag allemaal,

Vorige week als vervanger voor de Chromecast een Xiaomi MI S Box gekocht.

Na veel proberen krijg ik NLZiet op het scherm.

Er is echter een probleem en dat ligt aan mijn onkunde.

Als ik een hoofdpagine maak van NLZiet dan kan ik de dag kiezen en automatisch komt er een submenu met een 2-tal zenders.

Als ik echter naar rechts wil om meer zenders te zien dan lukt mij dat niet.

Ik ga dan automatisch naar het hoofdmenu van de dagkeuze.

Hoe los ik dit op?

 

met groet

Hans

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

goedemorgen hans,

Ik zal vanmiddag even kijken of ik eraan toe kom om de NLziet app te downloaden op mijn mi box of we het probleem kunnen reproduceren. 

Wat ik kan aanraden is om een draadloze muis of afstandsbediening met beweging aan te schaffen. Het gebruikersgemak is dan net wat fijner;)

tot later bericht 🙂

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Goede morgen,

Dit bericht al een paar keer verzonden.

Hoop dat het nu aankomt.

 

Dank voor je reactoe.

Ik gebruik al de muis.

Ik heb inmiddels nog een probleem.

Bij het aanmaken van een wifi- )of andere) verbinding met de MI-Box heb ik ruzie met moeders vanwege het feit dat haar WIFI het niet meer doet zodra ik de computer aan zet.

Overigens weet jij hoe i de z.g. huizen/kamers of hoe het ook wordt genomed kan verwijderen, ik heb het idee dat die elkaar dwars zitten en ook mijn netwerk min of meer hinderen.

Hoop van je te horen.

met groet,

 

hans minekus

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Goedemorgen Hans,

Vanwege drukte thuis ben ik er niet aan toegekomen. As we speak ben ik het aan het proberen. Voor nlziet moet ik een abonnement afsluiten en dat heb ik liever niet.

Misschien meer NLziet gebruikers hier?

 

Betreft het wifi probleem:

Er is een nieuwe update uit voor de mi box en daarin word ook een 5G wifi issue aangepakt. Mogelijk heeft dat effect?

Het kan ook zijn dat u interferentie heeft van uw buren die ook op hetzelfde wifi-kanaal zitten.

Hier vind u een stappen plan van de grote providers hoe u dit kunt wijzigen.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/kanaal-wijzigen#/

https://www.kpn.com/beleef/innovatie-techniek/in-5-minuten-je-wifi-optimaliseren-met-deze-servicetool-kan-het.htm

IMG_20200722_112613.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.