Ga naar inhoud

Ziezoo

Members
  • Aantal items

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

1 Neutral

Over Ziezoo

  • Titel
    Xiaomi MiFan

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Bedankt voor uw vraag aan Xiaomi Support Nederland.  Mogen wij wat meer informatie van u zodat we alles kunnen doorsturen naar het service center en dan zullen zij een label voor u aan maken uw volledige naam en adres, ook postcode aub EMEI nummer van uw telefoon, vindt u op de doos terug uw xiaomi id nummer We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen. We kijken uit naar uw feedback. U kunt contact met ons opnemen via onze chat of telefoonnummer op 0800 3344553 (maandag t/m vrijdag 9:00 – 18:00 uur 
  2. Xiaomi service center Nederland zou mij berichten indien er een oplossing is. Dan zouden zij een verzend sticker naar mij zenden en wordt het door hen verder afgehandeld. Ik ben benieuwd. Zij hebben het niet over Dr. Mobile gehad.
  3. Dan kom je dus uit bij Dr. Mobile. Dat schiet niet op. Xiaomi zou het onder garantie oplossen.
  4. Uiteindelijk na dit schrijven: We are aware of the issue on some Mi A3 devices following a recent Android 11 update. We have since halted the rollout. In response, we kindly request users who experience this issue to visit any of the 2,000 plus service centers across the country near to you wherein a solution will be provided for free unconditionally (within or beyond warranty). We regret the inconvenience this has brought about. As a brand committed to offering the best possible user experience, we will continuously improve our products and services. is het Nederlandse Xiaomi
  5. Ik heb contact gehad met het servicenummer echter, helaas, ook zij konden mij niet helpen. Ik ga het nog één keer proberen met een mail. Weinig hoop. Ik denk dat ik mij er bij neer moet leggen. Toch bedankt voor het advies.
  6. Bij AlieExpress, verzonden via Spanje in januari 2020. Xiaomi zat toen nog niet in Nederland. Mijn volgende koop ik dus gewoon bij de Nederlandse MiStore. Ik ben zeer tevreden over alle Xiaomi producten die ik heb, alleen de service blijkt niet geheel te kloppen. Kan ook aan de verkoper liggen. Ik twijfel nu tussen de Note 8 pro en de Poco X3nfc. Camera is voor mij belangrijk, ik had op mijn A3 Gcam geïnstalleerd en dat beviel goed.
  7. Ik heb weer contact gehad met de verkoper maar voorlopig zonder resultaat. Zien hoe hij reageert op mijn laatste contact. En anders maar een Poco X3 aanschaffen want ik blijf Xiaomi fan.
  8. Eergisteren is mijn A3 update naar Android 11 volledig fout gegaan. Alle A3 smartphones die deze update hebben ontvangen zijn nu dood. UPDATE DUS NIET. De verkoper zegt dat Xiaomi zich niet verantwoordelijk voelt. Onbegrijpelijk. Deze fout ligt volledig bij Xiaomi. Overigens zijn het wel geweldige telefoons, maar dit kan echt niet. Mijn A3 kan dus na 11 maanden de kliko in.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.