Ga naar inhoud

Hulp smart speaker Mi


Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag kreeg ik een Xiaomi smart speaker cadeau.
Ik dacht hiermee liedjes te kunnen beluisteren door de titel en de auteur in te spreken, maar dan krijg ik het antwoord van de Google Assistent dat ik niet de betalende versie heb van youtube.
Nochtans op mijn Chromecast Google Tv en op mijn smartphone, volstaat het om de Google Assistant te vragen "Speel -naam liedje + naam artiest" om dit af te spelen.
Is er een andere manier om dit via spraakcommando toch te laten lukken?
Ik weet wel dat ik een playlist kan samenstellen op youtube en vermoed dat ik via spraakcommando dan een liedje kan kiezen uit deze lijst om af te spelen.
Maar ik bedoel dus dat ik zomaar een liedje kan kiezen dat op youtube staat en laten afspelen. Zonder gebruik te maken van mijn smartphone, want dan kan ik ook gewoon via bluetooth op mijn gewone bluetooth speaker die muziek laten afspelen.
Is er misschien een gelijkaardige optie met Spotify? Of werkt dit ook enkel met vooraf gemaakte lijsten?
Met de chromecast google tv kan ik redelijk goed overweg maar de smart speaker is voor mij nog nieuw, dus elke informatie is welkom.

Dank alvast voor het meedenken en wie weet komt er een oplossing uit de bus _/-\o_
 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.