Ga naar inhoud
  • 0

Handleidingen


Reintje
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door piet,

Vraag

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Xiamoi Redmi Note 9 Pro. Mooi toestel en ik ben er al redelijk aan gewend.
Maar wat ik mis is een uitgebreide handleiding. Er zit een beknopt boekje bij met enige info hoe de sim te installeren.
Ik wil echter ook graag de andere functies van de telefoon kennen. Bijvoorbeeld hoe werkt het precies met de camera's, NFC enz.
Waar kan ik zo'n handleiding krijgen/downloaden?

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Solution
Op 19-7-2020 om 17:32, Reintje zei:

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Xiamoi Redmi Note 9 Pro. Mooi toestel en ik ben er al redelijk aan gewend.
Maar wat ik mis is een uitgebreide handleiding. Er zit een beknopt boekje bij met enige info hoe de sim te installeren.
Ik wil echter ook graag de andere functies van de telefoon kennen. Bijvoorbeeld hoe werkt het precies met de camera's, NFC enz.
Waar kan ik zo'n handleiding krijgen/downloaden?

Zie: https://www.helpforsmartphone.com/public/nl/xiaomi/mi-9t-pro/android-9-0/manual#23

 

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hallo voor m’n nieuwe fitness tracker Xiaomi band 5 zag ik in de App Store een handleiding  staan. De kleine gebruiksaanwijzing in de doos  stond in t Chinees. Typ de toestel naam in en misschien is daar ook een app van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hoi Reintje,

Ik ben bezig om een topic aan te maken waar alle gebruikers van een redmi note 9 (pro) hun gebruikerservaring kunnen delen. Mogelijk dat dit u ook in de toekomst helpt;)

Wat betreft camera en nfc lijken alle xiaomi toestellen op elkaar wat betreft gebruik.

Wilt u nfc ook gaan gebruiken voor bankieren?

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Het nadeel van de meeste Aziatische firmas is dat ze weinig tot geen service hebben en dus o.a, geen handleidingen in andere talen. Voor Xiaomi producten ga je gewoon naar Google en vraag naar :user manuals van het betreffende product, Meestal vind je een gebruikshandleiding in het Engels!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Antwoord op vraag van Piet.

Ga nna google en zoek mde volgende site: mi.com/global service/support/userguide/nl.

daar zie je de handleiding van redmi note 9 pro zelofs in het nederlands. Succes ermee.

Was je graag van dienst (ben 79 jaar oud)

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
Op 19-7-2020 om 17:32, Reintje zei:

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Xiamoi Redmi Note 9 Pro. Mooi toestel en ik ben er al redelijk aan gewend.
Maar wat ik mis is een uitgebreide handleiding. Er zit een beknopt boekje bij met enige info hoe de sim te installeren.
Ik wil echter ook graag de andere functies van de telefoon kennen. Bijvoorbeeld hoe werkt het precies met de camera's, NFC enz.
Waar kan ik zo'n handleiding krijgen/downloaden?

Beste gebruikers, ik heb zonet 45 min gegoogeld en de vaststelling blijft dezelfde , of je download de Engelse versie van 54 pagina's. Want al wat Nederlands is op 7 pagina's en in 14 talen is te summier om een handleiding genoemd te worden. Ik hoor graag het tegendeel van betere zoekers dan deze teleurgestelde  note 9 pro aankoper. Thanks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.