Xiam 0 Geplaatst: 16 september 2024 Share Geplaatst: 16 september 2024 Ik heb sinds kort een Poco X6 Pro. Als ik in You Tube een filmpje of muziek wil beluisteren, wordt de audio op 1 kanaal afgespeeld via bluetooth naar mijn gehoorapparaten. Ik hoor dus geen stereo, volgens mij staan alle instellingen gewoon goed. Bij mijn vorige Xiaomi mi 10 Lite 5G had ik daar totaal geen last van, via bluetooth kreeg ik het geluid in beide hoortoestellen (Links en Rechts). Is dit een gebrek van de Poco X6 Pro? Wie herkend dit probleem en weet raad, of moet ik naar Xiaomi. mvg. Rene Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jonemartin 0 Geplaatst: 17 september 2024 Share Geplaatst: 17 september 2024 Poco X6 Pro is android phone that launched in Jan 2024, we can change or set the setting for connectivity of Bluetooth and stereo operation. Screen Door Replacement Service in Rancho Cucamonga Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.