Ga naar inhoud
  • 0

Ik kan geen achtergrond meer kiezen in Redmi Note 11s


Tilhorn

Vraag

In mijn nieuwe Xiaomi Redmi Note 11S kon ik een achtergrond kiezen (achtergrond app-iconen). Plotsklaps is deze mogelijkheid verdwenen. Wat ik ook doe het gaat niet meer. Als ik bij ' instellingen' kies voor 'achtergrond' dan flitst deze even en doet niets. Ik kan ook niet een eigen foto vanuit de gallery kiezen als achtergrond. Ga ik naar 'Widgets' met daarnaast links een optie voor achtergronden dan gaan er een paar blokjes draaien en gebeurd er niets.

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Er is iets aan de hand met die achtergronden. Gisteren een Poco X3 naar fabrieksinstellingen teruggezet en mij viel op dat bij Instellingen - Achtergronden het apparaat je niet meer laat kiezen (o.a. uit lokale wallpapers) maar meteen doorsluist naar de Themes-app. Dat krijg jij zelfs niet, begrijp ik. Is Themes de laatste versie bij jou?

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik kon zowel bij 'Achtergronden' als 'Thema's' niets meer doen. 

Ik heb het gemeld bij Xiaomi met 'Service en feedback' en afgelopen vrijdag kreeg ik wat updates die in mijn ogen voor iets anders waren. Toen ik toch nog eens probeerde om de achtergrond te kiezen werkte het weer😀

Ik kan vanuit mijn Gallery nu weer foto's kiezen voor de achtergrond.

Ik filosofeerde afgelopen week met iemand over dit probleem. Mogelijk is de 'Play-store' een probleem in deze. Die scant regelmatig op gevaarlijke apps en heeft deze mogelijk uitgeschakeld. Maar dan wel zo rigoureus dat het niet zo maar te herstellen is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.