Ga naar inhoud

MiBand 5 is binnen: foto's


Aanbevolen berichten

Het is zover, de Mi Band 5 is binnengekomen (EU-versie). Ben uiteraard meteen aan de slag gegaan en een paar foto's gemaakt. Deze zal ik ook gebruiken om op MiFans.nl de review te schrijven.

Wat moet ik zeker meenemen in de review? Wat wil jij weten?

Ook al is hij officieel nog niet in NL te koop, de EU-versie is wel al te bestellen (en op voorraad).

Onderstaande foto's zijn gemaakt met de Poco F2 Pro.

IMG_20200718_151352.jpg

IMG_20200718_151431.jpg

IMG_20200718_151441.jpg

IMG_20200718_151454.jpg

IMG_20200718_151547.jpg

IMG_20200718_151633.jpg

IMG_20200718_151642.jpg

00000IMG_00000_BURST20200718152655732_COVER.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Hoi Ruud,

Ik heb deze band tegelijk gekregen met de Poco x3 nfc. Alles werkt redelijk maar het lijkt erop dat ik maar een gedeelte van de dag, meldingen krijg op de band. Ik ben gewend om iedere ochtend mijn telefoon schoon te maken en even uit en weer aan te zetten. Ik heb de Mi fit app op autostart staan, maar toch lijkt het erop dat ik de Mi fit app even extra aan moet zetten. Enig idee waar ik nog, qua instellingen, naar kan kijken?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Geert

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, Geert zei:

Hoi Ruud,

Ik heb deze band tegelijk gekregen met de Poco x3 nfc. Alles werkt redelijk maar het lijkt erop dat ik maar een gedeelte van de dag, meldingen krijg op de band. Ik ben gewend om iedere ochtend mijn telefoon schoon te maken en even uit en weer aan te zetten. Ik heb de Mi fit app op autostart staan, maar toch lijkt het erop dat ik de Mi fit app even extra aan moet zetten. Enig idee waar ik nog, qua instellingen, naar kan kijken?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Geert

Hallo Geert!

Wellicht heb je (onbewust) de DND ingesteld voor een bepaalde periode (DND= Do Not Disturb-modus). Check deze instellingen eens? Wellicht kun je hier iets in ontdekken. Normaal gesproken is dit de reden dat melding niet doorkomen.

 

13 uren geleden, Geert zei:

Oh ja, en in de Mi fit app staat ook nog een optie "uitvoeren op de achtergrond" waarna je 3 instellingen kunt controleren. Alleen die laatste "versleutel de app" die kan ik niet vinden. Weet jij toevallig hoe dat in te stellen?

Begrijp even niet helemaal wat je hiermee bedoelt?

Succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Ruud,

Die DND is helaas niet het geval. Dus ik weet het ook ff niet. Krijg nu al de hele dag geen meldingen op de Mi band helaas.

Wat die instelling betreft. Ik gebruik de Mi fit app. Als je die opent en je gaat naar je profiel, dan krijg je een scherm met wat instel mogelijkheden. Klik je vervolgens op je gekoppelde band, bovenaan, dan kom je in een volgend scherm met heel veel instellingen. Als je dan naar beneden scrollt, zie je een optie "uitvoeren op de achtergrond". Deze aangetikt en dan krijg je drie aanwijzingen die je dient in te stellen. Alleen de laatste krijg ik niet gevonden en/of snap ik niet 😀😀 Dat betreft dus de instelling "versleutel app"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.