Ga naar inhoud
  • 0

Standaard browser Android 12


djfox741

Vraag

Hoi, heb een POCO F3 waar ik net MIUI 13 op basis van Android 12 heb gekregen.

Nu vind ik het vervelend dat je verplicht 1 browser te selecteren waar je dan aan vast zit om daar alles mee te openen, omdat ik ook andere browsers heb die il voor verschillende site's gebruik ben ik nu daar van verstoken.

Nu kan ik natuurlijk iederekeer een andere vaste browser gaan instellen als ik van browser wilt wisselen maar is een beetje omslachtig werken, toch?

Nu is er een app (Better Open With) die nou de keuze weer terug brengt zoals het vroeger was dat er een popup naar boven komt met welke browser je wilt hebben, alleen word hij niet toegelaten door de POCO als ik een Link aanklik komt automatisch Crome en niet de popup met de browser keuze oftewel de appĀ Better Open With.

Kan zeggen dat ik dit behoorlijk kut vind en mij de keuze van een browser keuze word onthouden, kan zelfs met de POCO in het geheel geen andere browser kiezen waar ik een Link mee wil openen.

Heb op ,ijn Samsung Tab S7 met Android 12 wel dat de app "Better Open With" opend en dat dan kan kiezen.

Iemand die weet waarom het op POCO F3 MIUI13 Android 12 zo is en misschien een oplossing weet een setting die ik niet weet of over het hoofd heb gezien (want het barst van de instellings mogelijkheden šŸ¤­

Link naar bericht
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.