Ga naar inhoud

Problemen met telefoonboek POCO X3 NFC


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Daan en ik ben een 'leek' met telefoons. Nu heb ik een probleem en hoop ik dat jullie mij met jullie wijsheid kunnen en willen helpen! :-P

Ik heb een POCO X3 NFC welke ik dual sim (zakelijk en prive) gebruik. Omdat ik mijn telefoon ook zakelijk gebruik heb ik veel relaties in het telefoonboek opgeslagen en hierbij heb ik de naam van de organisatie in het contact ook overal netjes ingevuld. Bij de vorige Redmi telefoons kreeg je bij inkomende oproepen naast de afzender ook fijn de organisatie van de beller in beeld. Erg prettig, zeker als je honderden connecties hebt.

Bij de POCO X3 NFC krijg ik bij inkomende oproepen helaas de bedrijfsnaam van de beller niet in beeld. Ook wanneer ik door het telefoonboek (Telefoon voor Google) scroll dan wordt de bedrijfsnaam niet onder de contactpersoon getoond. Zoek ik in het telefoonboek op de bedrijfsnaam; dan komende contactpersonen wel weer tevoorschoon.

 

Kunnen jullie mij vertellen hoe ik het voor elkaar krijg dat ik de organisatienaam van de beller ook in beeld krijg wanner ze mij bellen?

Ik neem aan dat het iets heel simpels is; maar ik kan het nergens vinden, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! :)

 

Alvast bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.