Ga naar inhoud
  • 0

Zwart scherm bij inkomend telefoongesprek


Ikke

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 15-9-2021 om 19:29, Ikke zei:

Sinds een paar dagen blijft het scherm van mijn poco x3 zwart bij een inkomend gesprek.

voorheen kon ik zien wie er belde. Ik heb alle instellingen bekeken maar kan de oorzaak niet vinden. 

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Xiaomi/poco heeft wat problemen met de proximity sensor er zou in komende updates een verbetering komen.

Maar als je de telefoon op tafel legt en dan belt gebeurt het dan ook?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik zit met precies het zelfde probleem. Scherm op zwart als ik word gebeld. Moet dan op de knop drukken. Verwarrend genoeg stopt dan het belgeluid. Het bellen blijkt met door te gaan. Dan moet ik nog een paar handelingen verrichten. Soms lukt het mij om op te nemen. Heel vervelend. Waarom niet zoals bij Whatsapp meteen een menu Aannemen of Weigeren? Wie oh wie weet mij van dit probleem te verlossen?!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.