Ga naar inhoud
  • 0

MI Cloud vergrendeld?


SOLO

Vraag

Mijn Mi Cloud heeft +/- 2 GB aan bestanden  opgeslagen/gesinchroniseerd. Dat kan ik zien als ik mijn MI account open via instellingen.Screenshot_2021-08-24-17-57-37-797_com.duckduckgo.mobile.android.thumb.jpg.fd7e94436de352c5a110854f612c328f.jpgScreenshot_2021-09-08-17-39-48-817_com.xiaomi.account.thumb.jpg.1402347658f5742232bc66c563544138.jpgScreenshot_2021-09-08-17-40-40-100_com.xiaomi.account.thumb.jpg.5bddb129e88b4dd1c73b30f0b2f3427b.jpg

Helaas lukt het me niet meer om deze Mi Cloud te openen/ ontgrendelen met Mi ID nummer of gsm nummer.    Via mijn Xiaomi probeerde ik het al ontelbare keren,maar de Cloud kan niet meer geopend worden. Toch vind ik dat er een manier moet zijn om dit te omzeilen of op te lossen omdat het MIJN bestanden/media/contacten etc.zijn! Ben al weken aan het mailen met Xiaomi support maar zij kunnen of willen me niet helpen. Door zelf wat te doen (inloggen via een site) ben ik wel het volgende tegengekomen:

Inloggen via gsm met account ID nummer lukt niet (zie fotos) maarrrrrrrr inloggen met gsm nummer via een inlog site lukt wel! Alleen krijg ik toegang tot een Mi cloud die geheel leeg is.......en een totaal ander Mi Account ID nummer???? Hoe kan het mogelijk zijn dat de cloud via mijn gsm niet geopend kan worden? en via een inlog site kan ik wel met hetzelfde gsm nummer "een" cloud ( niet de mijne want daar staat 2 GB op) openen die niet in eerste instantie niet gesynchroniseerd heeft met mn toestel,want de cloud is leeg! EN een totaal ander MI account ID nummer??

En ik vraag me ook af hoe het komt dat mn account geblokkeerd is vanwege schendingen van hun regels?? En deblokkeren?? Hoeft niet volgens Mi account want mijn account is niet "bevroren" of geblokkeerd??Screenshot_2021-09-08-17-40-24-125_com.xiaomi.account.thumb.jpg.de06bf5a5fa212cb071d920bcca55d37.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.