Ga naar inhoud
  • 0

Mi Qicycle Folding Bike geeft error 16384


Connos

Vraag

Na een maandje of 2 geeft mijn Mi Qicycle Folding Bike error 16384 (Een uitroepteken en dit nummer)

Accu is vol, stekkertjes nagelopen, via app teruggezet naar fabrieksinstellingen maar niets helpt. Any clues?

aangepast door Connos
Link naar bericht
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Op 1-9-2021 om 08:08, Connos zei:

Na een maandje of 2 geeft mijn Mi Qicycle Folding Bike error 16384 (Een uitroepteken en dit nummer)

Accu is vol, stekkertjes nagelopen, via app teruggezet naar fabrieksinstellingen maar niets helpt. Any clues?

Idem. Fiets besteld in oktober en deze melding sinds juni. Een paar keer geprobeerd melding te maken maar geen reactie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Inmiddels stond die van mij zo lang stil dat de batterij helemaal was leeggelopen. Na wat opladen krijg ik de foutmelding nu ineens niet meer. Dit weekend maar even wat ermee rondfietsen en kijken of het alsnog in de soep loopt. Via de link die jij stuurt kan ik niet (meer) de fiets selecteren, of heb ik poep in m'n ogen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik heb juist hetzelfde probleem. Ik heb de fiets wel 2e handse gekocht en hij werkte perfect, opeens uit het niets krijg ik dezelfde foutcode. Ik vind de app wel niet terug, weet iemand de naam van de app waarbij dat ik naar fabrieksinstellingen kan proberen plaatsen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Die foutmelding lijkt inderdaad uit het niets te komen. Ik geloof dat je de app Zepp Life nodig hebt om je fiets te koppelen. Probleem is alleen dat die foutmelding voorkomt dat de firmware correct opstart; toen ik de foutmelding kreeg kon ik ook geen verbinding maken met de app.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.