Ga naar inhoud
  • 0

Synchronisatie van contacten in iCloud


gjhvs
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door Rob,

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
2 uren geleden, gjhvs zei:

Ben overgestapt van iPhone naar de Poco X3. 
 

ik heb al mijn contacten in iCloud van Apple staan. is er er manier dat ik daarmee kan syncen?

Dit is niet zo gemakkelijk.

De makkelijkste manier zou zijn om alle contacten op je simkaart op te slaan. echter moet dat 1 voor 1.

je zou ook dit kunnen proberen.

https://www.easeus.com/ios-tips/transfer-contacts-from-icloud-to-android.html

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Dank! Ik ga de tips eens lezen.

wat ik voor nu gedaan heb is op de oude iPhone Google Drive geïnstalleerd en via de back-up optie alleen contacten van de iPhone gebackupt. En nu dus op mijn Poco mijn Gmail account laten syncen.

Er is nu wel geen sync tussen mijn iCloud adressen en wat er op mijn telefoon gebeurd...

Er zijn ergere dingen.. maar als iemand nog een tip heeft om de adressenboeken ook gesynct te houden....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 minuut geleden, Rob zei:

moet ook lukken met contactenlijst. Mijn contacten op de McBook worden continue gesynchroniseerd met de Mi A2 en A3

Oh dat is fijn zeg! Dat wil dus ook, dezelfde contact lijst op telefoon als op Macbook.

Maar gebruik jij voor je Contacten app op de Mac dan geen iCloud maar Gmail voor de sync?

Sorry voor de vele vragen... ik had voor mijn werk wel een Samsung met Android maar die gebruikte ik alleen voor bellen mailen en appen. Nu prive dus ook overgestapt naar Android/MIUI en prive doe ik er dus wel meer mee, vandaar de vragen 🙂 Fijn dat er hier actief geantwoord wordt! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.