Ga naar inhoud

gjhvs: nieuwe gebruiker en eigenaar van een Poco X3


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Afgelopen week lid geworden nadat ik mij aan het oriënteren was op een nieuwe telefoon. En dat was niet onopgemerkt gegaan. Gisteren voor mijn verjaardag een POCO X3 128Gb Kobalt blauw gekregen. Echt wat een mooi toestel.

Ben nog even wat dingen aan het backuppen vanaf mij oude iPhone en dan kan ik er mee aan de slag.

Ga aan de slag met het forum eens goed te lezen en te kijken of er tips op staan hoe ik mijn Contacten in iCloud gaan syncen. heb nog een MacBook en wil graag de contacten die daar en in de iCloud staan graag op de Poco hebben... of dat mogelijk is....

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden, Ruud zei:

Hey 'Gjhvs,

Welkom op het forum! Tof dat je de overstap hebt gemaakt en... Een mooie verjaardagscadeau:-)

Veel plezier met je nieuwe device en hoop dat je op het forum de antwoorden gaat vinden die je zoekt!

Ruud

Dank! En als ze niet te vinden zijn... start ik gewoon een nieuwe discussie 🙂 Ook weer goed voor toekomstige leden toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, gjhvs zei:

Klopt! Zit op vele fora en heb jarenlang een groot fora gerund voor Madonna 🙂 Dus ik weet de ins and out!

Haha, klinkt goed! Als je tips- of tricks hebt, mag je ze altijd (via PM) delen:-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Hoi gjhvs

Ik heb net het toestel besteld. Weet jij toevallig of je Android 11 er op kan krijgen? De leverancier schrijft me dat als ie binnenkomt ik het volgende moet doen.

Zodra het toestel binnen is controleer of de Miui 11 op is anders volg deze stappen:

Instellingen - over deze telefoon - Miui - Drie puntjes rechts boven in- download het laatste pakket - installeer.

Als de Miui versie 11 niet opstaat of hij kan ook niet gedownload worden. Probeer zelf niet te flashen of erop te krijgen dan vervalt uw garantie en dan kunt u het zeker niet terug sturen. De Miui versie 11 is beschikbaar voor Eu versies zoals u al gekocht heeft.

Ik moet namelijk beslist die versie hebben om hem in mijn auto te kunnen gebruiken.

Ik hoop dat je me wijzer kan maken.

Groet,

hmroep

Hans M. Roeper

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Hans,

Helaas, ik heb ook nog steeds Android 10. Door op Download laatste pakket te klikken krijg ik geen nieuwe versie, hij blijft op 10. Heb ergens gelezen dat ie gefaseerd uitgerold gaat worden maar het fijne weet ik er niet van.

Groet,

GertJan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Gertjan,

Dank je voor de reactie. Ik heb besloten hem maar te houden. Eens komt 11 er wel...;-))

En ik heb Android Auto (daarom wilde ik 11 hebben) ook werkend in Android 10. Waar staat trouwens die optie 'Download laatste pakket'. Ik kon dat niet vinden.

Groet,

Hans

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.