Ga naar inhoud
  • 0

Mobiele data pocophone F1 niet actief


Joke
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door Blekkie,

Vraag

Ik heb een probleem met de mobiele data op mijn pocophone F1. Na het plaatsen van een nieuwe simkaart kpn kan ik geen gebruik maken van de mobiele data. De kaart in mijn oude Xiaomi note gedaan en dan werkt het wel. Alle instellingen nagelopen maar ik kan niets geks vinden. Pas een update gehad. Telefoon uitgezet. Reset van mobiele data uitgevoerd. Niets helpt. Heeft iemand een idee?

Screenshot_2021-01-25-20-19-09-777_com.android.settings.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Solution

probeer de juiste APN (netwerk) instellingen toe te voegen. 

Deze stappenlijst zou u daarbij moeten helpen.

Let op deze stappenlijst is gebaseerd op android 9 en sommige menustructuren kunnen net wat anders zijn.

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/internet/handmatig-instellen/device/xiaomi/mi-a2-lite-dual-sim-m1805d1sg-android-pie

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hallo Blekkie, bedankt voor je reactie. Het zat inderdaad in de APN instellingen, maar de instelling in jouw werkte ook niet. Ik heb het uiteindelijk opgelost via hallo.eu.https://hallo.eu/hallo-werkt-je-mobiele-data-niet-in-het-buitenland-dit-moet-je-doen/

Met name de naam van APN zit het in. Moet zijn : portalmmm.nl. Dit werkt bij mij nu wel gelukkig. Wat een ellende, zelfs KPN geeft niet de goede instelling door. Normaal stelt je telefoon zich vanzelf goed in bij het plaatsen van een nieuwe simkaart. Vooral bij KPN schijnt dit nog wel eens mis te gaan volgens Hallo.eu. De tip van Hallo.eu kan je ook gebruiken als jouw mobiele data in het buitenland ineens niet meer werken, zeggen ze. Nogmaals bedankt.

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.