Ga naar inhoud

Redmi note 9 gebruiker


Aanbevolen berichten

6 uren geleden, Blekkie zei:

Welkom op dit forum Garfield!

Met iedere nieuwe gebruiker komen er meer vragen en dus ook antwoorden waar iedereen wat aan heeft.

Mooie telefoon de redmi note 9, tevreden gebruiker?

Dank u 😉

Niet echt tevreden in die zin dat ik worstel met bepaalde problemen waar ik niet aan uit geraak.

Toen ik 3 jaar terug mijn Hauwei voor de eerste keer in gebruik nam heb ik ook wel moeten zoeken naar bepaalde instellingen e.d. Maar na een paar weken kende ik het toestel binnenste buiten.

Mijn Xiaomi heb ik nu al sinds eind november in gebruik en ik ben nog op zoek naar oplossingen. En dit enkel voor zaken die ik met mijn ouder toestel ook deed, dus het komt niet doordat er het veel uitgebreider is dan voordien. Ook zijn er instellingen die er niet meer zijn, zoals een waarschuwing als de smartphone opgeladen is. Ik zoek nochtans naar antwoorden op verschillende fora. Ook in het engels, en ook naar filmpjes van andere gebruikers op youtube (deze zijn vaak in een vreemde taal).

Nochtans heb ik hem op heel veel plaatsen te koop zien staan, en zelfs in de Aldi heeft deze in promotie gestaan. Dus het lijkt me wel een zeer populair product, waardoor ik veronderstel dat hij veel gekocht werd/wordt. Toch vind ik weinig fora of inlichtingen op internet omtrent het gebruik buiten de handleiding.

aangepast door Garfield
Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb net als u een beetje dezelfde ervaring, Altijd iphone gebruiker geweest tot Iphone 11 en dacht "we doen eens de overstap naar android" en ik koop me een Mi10t met het idee van je zit iets minder vast aan software ed.

Een hel vond ik notificaties op een Huawei smartwatch activeren ... daarvoor moest ik dus heel wat batterijbesparing en toestanden uitzetten.

Fijne, snelle toestellen allemaal maar lees dat de Miui van Xiaomi voor velen toch een taaie brok is. Bij andere merken/toestellen zou dit minder zijn maar daar heb ik dan geen ervaring mee.

Blijkbaar zou Xiaomi met Miui versie 12.5 en 13 toch wel enige verandering gaan doorvoeren. Laat ons hopen 🙂

aangepast door Vincent
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Vincent zei:

Heb net als u een beetje dezelfde ervaring, Altijd iphone gebruiker geweest tot Iphone 11 en dacht "we doen eens de overstap naar android" en ik koop me een Mi10t met het idee van je zit iets minder vast aan software ed

Blijkbaar zou Xiaomi met Miui versie 12.5 en 13 toch wel enige verandering gaan doorvoeren. Laat ons hopen 🙂

Blij om te lezen dat het niet aan mij ligt 😉

Waar las u dat van die veranderingen van de versie 12.5?

Momenteel kan ik bijwerken naar 12.0.5.0 maar er staat weinig informatie bij over de inhoud. Enkel over de beveiliging.

Het zal dan nog even duren tot 12.5 waarschijnlijk en afwachten of het dan echt beter wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.