Ga naar inhoud

Xiaomi liefhebber


Aanbevolen berichten

Hallo beste lezers, hier ook een Xiaomi fan. Hoe is dat gekomen?: Sinds Xiaomi Mi Max 2 uitkwam heb ik deze aangeschaft. In Nederland nog niet verkrijgbaar maar via de boot uit China in mijn bezit gekomen. Toen nog niet in een versie met Nederlands maar een jaar later Nederlands in een update. Ook de Xiaomi Mi Max 3 gekocht en ik verwachtte de Mi Max 4. Waarom Xiaomi?  Omdat ik zeer tevreden ben met de toestellen op tot dit moment en omdat ik niet teveel geld wil uitgeven aan een smartphone (niet dat ik het niet zou kunnen betalen). Juist omdat er m.i. belachelijke prijzen worden gevraagd. Een smartphone boven de €1000,-? Waarom? Je kunt voor €500,- een hele goede digitale camera kopen met groothoeklenzen waar een smartphones niet aan kan tippen. En voor €200,- heb je een redelijk goede smartphone. Dus als je €700,- op deze manier gebruikt ben je m.i. beter en voordeliger uit dan een smartphone te kopen van boven de €1000,- Ik heb de indruk dat Xiaomi dit weet en daarom niet echt met Smartphones komt boven de €1000,-.  Natuurlijk ook om een goede marktpositie te krijgen. Verder ga ik voor groot. Liefst een 7 inch smartphone.

De nieuwe Mi Max 4 is niet uitgekomen wel de Mi 11 komt eraan en die is 6.8 inch. Daar ben ik erg benieuw naar. Op YouTube zijn ze heel enthousiast over dit toestel.  Maar ook voor dit toestel, als deze boven de €1000,- komt, helaas ben ik Xiaomi fan af. Zo niet en toch betaalbaar (wat je daaronder verstaat?) blijf ik hangen.  Het zou mooi zijn als het instapmodel van de Mi11 serie rond de €600,- zal gaan vallen, dan ben ik van de partij.

Nu toch wel eerst wachten totdat de Mi 11 in Nederland verkrijgbaar is.

Vraag: Waarom ben jij Xiaomi fan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo 'Dubbel',

Mooi verhaal! Vooral de accu's van de Max zijn briljant!

Ben zelf ook erg benieuwd naar de Xiaomi Mi 11, vooral ook naar de prijs die voor de Europese markt gaat gelden. 

De reden dat ik fan ben: Heb altijd veel interesse gehad voor tech en gadgets en na een paar jaar Androidworld kwam ik Xiaomi tegen. Sindsdien, vooral na het zien van de prijzen, mijn Xiaomi-collectie steeds verder uitgebreid!

Hoe dan ook, leuk om te zien dat je lid geworden bent, hoop je hier dan ook vaak terug te zien!

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, dubbel77 zei:

Wat is jouw ervaring met de oordopjes?

Voor de prijs krijg je zeker goede oordopjes. Het zijn niet de beste oordopjes, wel één van de betere als je kijkt naar prijs-kwaliteit...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.