Ga naar inhoud

Voorstellen


Aanbevolen berichten

Hoi , ik ben eric , ik ben sinds 2 jaar overgestapt op xiaomi kwa telefoon. Had jaren lang samsung en nu dus een pocophone f1 , voor dus nooit geen samsung meer, de telefoon is nu 2 jaar maar draait nog als nieuw. Dat was met samsung wel anders helaas. Maarja nu dus Xiaomi en ondertussen ook een router van dit merk. Prima spul, het enigste waar ik over twijfel is een mi box , ik wil mijn mediaplayer vervangen , vanwege updates die niet meer te verkrijgen zijn en toch wel steeds meer afspeelproblemen heb kwa bestandsindeling. Is een mi box de overstap waard? mvg eric 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Eric,

Welkom op het forum en mooi om te zien dat je PocoPhone F1 nog steeds goed werkt:-)

Voor de Mi Box S, ik zou het zeker doen, het is (in verhouding) een relatief kleine investering, vooral omdat je er ook een ingebouwde Chromecast bij krijgt. Check mijn review: https://mifans.nl/review-xiaomi-mi-box-s/

Hoe dan ook, leuk dat je lid bent geworden, hoop je vaak te zien hier:-)

Ruud

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie, ik heb wel een vraag omtrent de mi box , de app van Ziggo go werkt dat probleemloos? En de USB aansluiting werkt die probleemloos als er een redelijke grote harde schijf op aan gesloten wordt? Mvg Eric 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, Emali zei:

Dank je voor je reactie, ik heb wel een vraag omtrent de mi box , de app van Ziggo go werkt dat probleemloos? En de USB aansluiting werkt die probleemloos als er een redelijke grote harde schijf op aan gesloten wordt? Mvg Eric 

Hoi eric welkom op dit forum!

Ik heb zelf een tijdje de mibox icm de ziggo app gebruikt en het werkt.. daar is alles mee gezegd. Het geeft nog niet dezelfde ervaring als op de tv, maar eenmaal een zender geselecteerd werkt het oke. Geen full HD helaas.

Mijn ervaring is dat als je de mibox aansluit met bekabeld internet dat het beeld beter en stabieler is dan draadloos internet.

 

Als het goed is kan er gewoon een apparaat voor massaopslag worden aangesloten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reactie, het grootste nadeel wat ik dan aan de mi box vind is je hebt maar 1 usb aansluiting, nu zijn er natuurlijk wel usb splitters  te verkrijgen, maar mijn ervaring is dan niet zo positief kwa usb splitten kwa stroom verdeling naar de apparatuur toe zeg maar. Ik zou heel graag de box willen testen en de prijs is natuurlijk ook heel schappelijk, maar als het niet werkt of niet echt lekker soepel werkt dan vind ik dat ook weer zo zonde van het geld . Het aansluiten op usb naar rj45 dat werkt prima , dat heb ik ook op mijn laptop . Maar dat signaal naar rj45 en ook weer splitten naar usb hd , hmmm toch zo mijn twijfels over.

Mvg Eric

aangepast door Emali
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.