Ga naar inhoud

Mi A3 Android 11 update


Aanbevolen berichten

Eergisteren is mijn A3 update naar Android 11 volledig fout gegaan. Alle A3 smartphones die deze update hebben ontvangen zijn nu dood. UPDATE DUS NIET. De verkoper zegt dat Xiaomi zich niet verantwoordelijk voelt. Onbegrijpelijk. Deze fout ligt volledig bij Xiaomi. Overigens zijn het wel geweldige telefoons, maar dit kan echt niet. Mijn A3 kan dus na 11 maanden de kliko in.

Link naar bericht
Delen op andere sites
32 minuten geleden, Ziezoo zei:

Ik heb weer contact gehad met de verkoper maar voorlopig zonder resultaat. Zien hoe hij reageert op mijn laatste contact. En anders maar een Poco X3 aanschaffen want ik blijf Xiaomi fan.

Mag ik vragen waar je je toestel hebt gekocht?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij AlieExpress, verzonden via Spanje in januari 2020. Xiaomi zat toen nog niet in Nederland.

Mijn volgende koop ik dus gewoon bij de Nederlandse MiStore. Ik ben zeer tevreden over alle Xiaomi producten die ik heb, alleen de service blijkt niet geheel te kloppen. Kan ook aan de verkoper liggen. Ik twijfel nu tussen de Note 8 pro en de Poco X3nfc. Camera is voor mij belangrijk, ik had op mijn A3 Gcam geïnstalleerd en dat beviel goed. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

 

Quote

 

Gelukkig nieuwjaar en beste wensen iedereen!

We hebben veel prive berichten gehad van jullie met vragen over onze producten. Om jullie nog beter te helpen, hebben we wat tips voor jullie.

Het beste is om in contact te komen met het bedrijf waar jullie het product gekocht hebben. Mocht dit niet lukken, kunnen jullie beter dit telefoonnummer bellen: [0800 3344553]. Natuurlijk kunnen jullie ook emailen, en dat kan hiernaar: [service.nl@xiaomi.com].

 

Xiaomi heeft sinds vandaag een service nummer in nederland. mocht je er niet uitkomen met de verkoper dan kan je het hier proberen! Good luck:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uiteindelijk na dit schrijven:

We are aware of the issue on some Mi A3 devices following a recent Android 11 update. We have since halted the rollout. In response, we kindly request users who experience this issue to visit any of the 2,000 plus service centers across the country near to you wherein a solution will be provided for free unconditionally (within or beyond warranty). We regret the inconvenience this has brought about. As a brand committed to offering the best possible user experience, we will continuously improve our products and services. 

 
is het Nederlandse Xiaomi service center bereid om mijn toestel te repareren indien er een oplossing voor het probleem is.
Het wachten is dus op een oplossing van Xiaomi.
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Ziezoo zei:

Dan kom je dus uit bij Dr. Mobile. Dat schiet niet op. Xiaomi zou het onder garantie oplossen.

Ik denk dat Xiaomi een contract heeft met Dr Mobile (net als de meeste fabrikanten) voor reparaties. Dat lijkt me dan ook de reden dat ze hier naar verwijzen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Ruud zei:

Ik denk dat Xiaomi een contract heeft met Dr Mobile (net als de meeste fabrikanten) voor reparaties. Dat lijkt me dan ook de reden dat ze hier naar verwijzen.

Xiaomi service center Nederland zou mij berichten indien er een oplossing is. Dan zouden zij een verzend sticker naar mij zenden en wordt het door hen verder afgehandeld. Ik ben benieuwd. Zij hebben het niet over Dr. Mobile gehad. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden, Ziezoo zei:

Xiaomi service center Nederland zou mij berichten indien er een oplossing is. Dan zouden zij een verzend sticker naar mij zenden en wordt het door hen verder afgehandeld. Ik ben benieuwd. Zij hebben het niet over Dr. Mobile gehad. 

Interessant! 

Dit is in ieder geval de statement die ik rechtstreeks van Xiaomi NL heb gehad. 

Hoe dan ook, hoop op een snelle oplossing!

Link naar bericht
Delen op andere sites
42 minuten geleden, Ruud zei:

Interessant! 

Dit is in ieder geval de statement die ik rechtstreeks van Xiaomi NL heb gehad. 

Hoe dan ook, hoop op een snelle oplossing!

Bedankt voor uw vraag aan Xiaomi Support Nederland.  

 

Mogen wij wat meer informatie van u zodat we alles kunnen doorsturen naar het service center en dan zullen zij een label voor u aan maken 

uw volledige naam en adres, ook postcode aub

EMEI nummer van uw telefoon, vindt u op de doos terug 

uw  xiaomi id nummer 

 

We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen.  

 

We kijken uit naar uw feedback. U kunt contact met ons opnemen via onze chat of telefoonnummer op 0800 3344553 (maandag t/m vrijdag 9:00 – 18:00 uur ) 

En:

 

Beste Mijnheer Leensma,

 

Bedankt voor uw vraag aan Xiaomi Support Nederland.  

 

We hebben u gegevens ontvangen en doorgegeven om de reparatie van uw toestel te regelen. We zullen zo spoedig mogelijk weer met u in contact komen met de volgende stappen om uw mobiel te repareren.

 

We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen.  

 

We kijken uit naar uw feedback. U kunt contact met ons opnemen via onze chat of telefoonnummer op 0800 3344553 (maandag t/m vrijdag 9:00 – 18:00 uur).  

 

Met vriendelijke groeten,  

 

Marius, 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.