Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Jola, kort voor Jolanda, ben 50, moeder en oma. In mijn huis hebben we nu een paar Xiaomi apparaten te weten een redmi note 9, een redmi note 10 lite, een mi band 5, de earplugs en mijn allergrootste liefde...... De Roborock s5 max!! Door een rug en schouderprobleem is stofzuigen en dweilen jaren een verschrikking geweest, maar sinds ik deze in december voor mijn 50ste verjaardag kreeg van mijn partner geniet ik weer van een schoon huis zonder lichamelijke pijnen achteraf!!

Tot zo ver mijn voorstel rondje! Mocht je nog vragen hebben hoor ik het wel 😃

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Jola,

Goed om te horen dat je zo enthousiast bent! Heb zelf de Roborock S50 en die doet zijn werk ook al erg goed! Mooi dat je dit op deze manier kunt oplossen.

Leuk dat je lid bent geworden in ieder geval en hoop je hier regelmatig terug te zien!

Wat wordt je volgende aankoop?

Ruud

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Ruud,

Het volgende item zal waarschijnlijk de mi 11 gaan worden voor mijn partner. Zelf ben ik afgelopen september van de note 7 overgestapt op de note 9, en mijn kleindochter (woont bij ons) heeft in oktober de note 10 lite gekregen. Met de gespaarde kerstpunten heb ik mijn zoon de Poco X3 gekocht ook met een band 5 net als ik zelf heb, en mijn dochter heeft de note 8 pro. Dus een echte Xiaomi familie 😂😂

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 minuten geleden, Jola zei:

Hoi Ruud,

Het volgende item zal waarschijnlijk de mi 11 gaan worden voor mijn partner. Zelf ben ik afgelopen september van de note 7 overgestapt op de note 9, en mijn kleindochter (woont bij ons) heeft in oktober de note 10 lite gekregen. Met de gespaarde kerstpunten heb ik mijn zoon de Poco X3 gekocht ook met een band 5 net als ik zelf heb, en mijn dochter heeft de note 8 pro. Dus een echte Xiaomi familie 😂😂

Dat zijn mooie uitbreidingen! Ben erg benieuwd naar onder andere de Mi 11 zelf ook, eerst de lancering voor Europa nog even afwachten verder:-)

Hoe dan ook, goeie collectie;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.