Ga naar inhoud

nieuw lid


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal , mijn naam is jan , en nog de beste wensen en een gezond 2021.

voorheen had ik altijd een samsung telefoon,

maar ik was niet te spreken over de internet zowel wifi als data,

viel steeds weg, dus dacht ik het is tijd voor wat nieuws ,

dus ik heb de xiaomi poco x3 nfc aangeschaft , en ik ben er erg tevreden mee ,

werkt goed alleen ben ik benieuwd of deze telefoon , updates krijgt zoals de miu 12,5 en android 11. en verder 

aangepast door moopa
foutjes
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom Moopa,

De Poco X3 is er een erg mooi (en vooral goed geprijsd) toestel, goed om te horen dat je enthousiast bent!

Leuk dat je lid bent geworden in ieder geval en hoop je hier regelmatig terug te zien!

Wat wordt je volgende aankoop?

Ruud

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Dank je wel. Heb je het volgende geprobeerd? Dat is wat de dealer adviseert.

Zodra het toestel binnen is controleer of de Miui 11 op is anders volg deze stappen:

Instellingen - over deze telefoon - Miui - Drie puntjes rechts boven in- download het laatste pakket - installeer.

Als de Miui versie 11 niet opstaat of hij kan ook niet gedownload worden. Probeer zelf niet te flashen of erop te krijgen dan vervalt uw garantie en dan kunt u het zeker niet terug sturen. De Miui versie 11 is beschikbaar voor Eu versies zoals u al gekocht heeft.

Laat je me nog even weten of het gelukt is?

Groet,

Hans

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uren geleden, hmroep zei:

Dank je wel. Heb je het volgende geprobeerd? Dat is wat de dealer adviseert.

Zodra het toestel binnen is controleer of de Miui 11 op is anders volg deze stappen:

Instellingen - over deze telefoon - Miui - Drie puntjes rechts boven in- download het laatste pakket - installeer.

Als de Miui versie 11 niet opstaat of hij kan ook niet gedownload worden. Probeer zelf niet te flashen of erop te krijgen dan vervalt uw garantie en dan kunt u het zeker niet terug sturen. De Miui versie 11 is beschikbaar voor Eu versies zoals u al gekocht heeft.

Laat je me nog even weten of het gelukt is?

Groet,

Hans

 

 

hans , mui 11 is het besturing systeem van de telefoon en ik heb al 12,o8 , je had het over android en dat is op deze telefoon 10 en  11 moet nog komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.