Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Ritchie, 42 jaar. Ik ben een echt gadget freak en Android (Google) minded. Rooten voor Android telefoons heb ik veel gedaan, maar dat hoeft de laatste jaren niet echt meer. Ik ben nu in bezit van een Miui 10lite 5g en een Pixel 4. Ik koop veel gadgets via AliExpress maar ook via kickstarter en indiegogo. Ik gebruik thuis google smarthome, met alle smart apparatuur die je kan krijgen (hub, nest termo en deurbel, hue, etc).

Ben een fan van de Miui producten!

Iedereen ook een goed en gezond 2021 toegewenst! Op een beter en positiever jaar 🙂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Ritchie,

Welkom, leuk dat je lid geworden bent! Ben vroeger ook veel bezig geweest met rooten, flashen enz, maar ook de laatste jaren niet meer inderdaad. (Wat een tijden met CyanogenMod en de soms erg slechte nightly versies:-)).

Hoe dan ook, hopelijk zien ik je hier regelmatig voorbij komen:-)

Ruud

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi @Ruud ja idd via de XDA forums alles opgezocht en geflashed. Heb ook CyangonMod gebruikt op een aantal telefoons 🙂 Soms was het idd even spannend maar na een tijdje wist je ook dat je niet veel verkeerd kon doen. 

Hoi @Blekkie ik gebruik idd voornamelijk Google Home. Heb er over nagedacht om Xiaomi home te gebruiken (wat ik wel deels doe ivm apparatuur zoals de Xiaomi robotstofzuiger) maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Google werkt voor mij perfect i.c.m. Google assistent. 

  • Like 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.