Ga naar inhoud
  • 1

Update naar android 11 voor MI 10PRO.


Marc076
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door ronv72,

Vraag

Ik heb vernomen van androidworld dat je de nieuwe androidversie 11 kunt downloaden nu via xiaomi.  En dit is een artikel van 3 december 2020.

Maar heb het vandaag 28/12 nog eens geprobeerd maar ik krijg niks binnen , zit er verschil dat iemand weet tussen de uitrol tussen de ene en de andere gebruiker.

Volgens hun kon je het zelf versnellen , maar mijn toestel geeft aan je bent up to date met android 10 en veiligheidsgoogleupdate  1-10-2020.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Marc,

Deze is inderdaad uitgerold (heb hem zelf ook binnen) - zie hier ons artikel

Dat je hem nog niet binnen hebt kan een aantal redenen hebben: 

  • Je hebt geen Nederlands toestel, maar bijvoorbeeld uit een ander land
  • Je toestel is niet goed geregistreerd bij de update-server (lijkt me sterk)
  • Kunt ook proberen onderstaand stappenplan uit te voeren: 
  1. Ga naar instellingen
  2. Tik bij zoeken 'regio'
  3. Kies (tijdelijk) een andere regio, India bijvoorbeeld
  4. Check voor updates (Geen updates, ga toch verder met stap 4)
  5. Wissel weer terug naar NL
  6. Als #4 niet werkt: check voor updates op NL server

Hopelijk helpt dit!

Succes!

  • Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

je kan ook naar instellingen, over deze telefoon dan op miui  versie klikken dan rechtsboven op instellingen (zijn 3 puntjes onder elkaar) en kiezen voor pakket downloaden. dan zou je de laatste versie binnen moeten krijgen. ik ben er nu mee bezig.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

We zijn weer 2 weken verder , en je raad het al geen android 11.  Herhaaldelijk een mail naar service.nl@xiaomi.com gestuurd maar levert niks op. Gewoon wachten zeggen ze dan het kan ettelijke uren of een dag duren vanaf uitrol , dus mijn idee heeft die mijn telefoon gemist. Maar dat snappen ze niet.  Ik heb het idee dat ze bij de mail dezelfde riedel op een bekende vraag geven , geef zelfs het modelnummer door en dan nog gewoon zeggen misschien is je model nog niet aan de beurt.  Zie uploadbericht.

Dan maar geen update , maar voor een vlaggenschip toch erg zuur ( € 1000,- bij mediamarkt ) . Voor het eerst dat ik een vlaggenschip koop , maar houd het voortaan maar weer bij Nokia in de middenklasse.  Die gebruiken android one en dan ben ik tenminste wel voorzien van updates zeer op tijd.

Xiaomimailantwoord.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

ik kreeg eergister de melding dat er een update beschikbaar was naar miui 12.2 en nog wat (heb nu versie 12.0.5) ik meende ook te zien met udate naar android 11. Nu ben ik vaak onderweg en aangezien je 3gb nodig bent voor de update dacht ik dan kijk ik wel als ik weer thuis ben. Nu is de melding weg en als ik op controleren voor update klik geeft ie niks aan. rara

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.