Ga naar inhoud

Hallo, even voorstellen


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Jan. 

Ik ben fan van Nokia (android One) , prijs, kwaliteit en zeker het update beleid is hiervan de reden. 

Onbekend is onbemind blijkt nu ook op mij van toepassing, ik was dan ook zeker geen fan van xiaomi / poco. 

Door reviews en testen te lezen heb ik toch de Poco X3 aangeschaft. 

Ik ben werkelijk verbaasd over dit toestel, echt boven verwachting en een zeer aantrekkelijke prijs. 

Miui moest ik wel aan wennen maar heeft tot nu toe meer voordelen dan nadelen. 

Of het update beleid goed is moet ik afwachten, daar lijkt wat onduidelijkheid over te zijn. 

De vragen die ik nog over Miui heb hoop ik hier te vinden. 😝

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
2 uren geleden, hmroep zei:

Hallo,

Ik heb hem net ook besteld. Er zijn wat tegenstrijdige berichten. Heb jij er al Android 11 op? En bevalt het toestel nog steeds?

Ik hoor graag van je.

Groet,

Hans

 

Hallo Hans,

Android 11 nog niet ontvangen, ik had hem al wel verwacht maar nog ff geduld.

Toestel bevalt uitstekend, geen spijt gehad, erg snel en prachtig scherm.

Moest wel even wennen aan Miui maar went snel.

De negatieve berichtgeving over de reclames kloppen zeker niet, ik heb er geen hinder van (die kun je uitzetten tijdens ingebruikname van het toestel)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
Op 5-4-2021 om 17:36, JanK zei:

Hallo Hans,

Android 11 nog niet ontvangen, ik had hem al wel verwacht maar nog ff geduld.

Toestel bevalt uitstekend, geen spijt gehad, erg snel en prachtig scherm.

Moest wel even wennen aan Miui maar went snel.

De negatieve berichtgeving over de reclames kloppen zeker niet, ik heb er geen hinder van (die kun je uitzetten tijdens ingebruikname van het toestel)

Reclames zijn heel eenvoudig te verwijderen, ik heb er diversen gehad en getest, van duur tot goedkoop, allemaal toptoestellen, en over reclames gesproken, het smerige samsung is veel erger, ook met bloatware, en de rest is i.v.m. Xiaomi speelgoed

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, willemblues zei:

Reclames zijn heel eenvoudig te verwijderen, ik heb er diversen gehad en getest, van duur tot goedkoop, allemaal toptoestellen, en over reclames gesproken, het smerige samsung is veel erger, ook met bloatware, en de rest is i.v.m. Xiaomi speelgoed

 

Op 5-4-2021 om 17:36, JanK zei:

Hallo Hans,

Android 11 nog niet ontvangen, ik had hem al wel verwacht maar nog ff geduld.

Toestel bevalt uitstekend, geen spijt gehad, erg snel en prachtig scherm.

Moest wel even wennen aan Miui maar went snel.

De negatieve berichtgeving over de reclames kloppen zeker niet, ik heb er geen hinder van (die kun je uitzetten tijdens ingebruikname van het toestel)

Doe je toch iets fout, ik heb net weer een oude mi 10 note lite , opgestart, en begint gelijk met update android 12 en miui 13 en nog wat, top

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.