Ga naar inhoud

Hallo, ik ben Kiswum


Aanbevolen berichten

Hallo MiFans!

 

Ruud, van harte gefeliciteerd met de uitbreiding van het platform!

Ik vind het fijn om te zien dat het het woord over Xiaomi producten verder wordt doorgegeven en dat hier nu een Nederlands forum voor is opgericht.

 

Ik ben vanaf morgen 38 jaar en ik kom uit de omgeving van Eindhoven. Samen met mijn vrouw en 2 kinderen, wonen we sinds december 2019 in een andere woning. Deze woning wordt langzaamaan voorzien de nieuwste technische snufjes.

 

Ik ben in 2012 fan geworden van het merk toen ik de Mi2 uit China importeerde. Sindsdien heb ik veel verschillende producten van het merk in mijn handen gehad en bestaat ons huishouden uit steeds meer producten uit het Xiaomi ecosysteem zoals een robotstofzuiger (Roborock), douchekop (diib), smartwatch (Amizfit), toetsenbord, MiBox'en, powerbanks, smartphones en verlichting (Yeelight).

 

Ik ben de oprichter van de Nederlandstalige Xiaomi fangroep (Dutch Xiaomi Fans) en samen met het team willen we zoveel mogelijk informatie van Xiaomi delen met de lezers. We hopen dat Xiaomi een succes gaat worden in Nederland en dat kan mede door eerlijke reviews, nieuwsartikelen, juiste en eerlijke informatie en uiteraard ook door marketing.

 

Oh ja, had ik al gezegd dat ik in mijn vrije tijd veel producten uitgebreid review, regelmatig beurzen bezoek in mijn vrije tijd?

 

Wie weet tot ziens,

Groet,

Herman / Kiswum

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dag Herman,

Allereerst natuurlijk van harte welkom op dit forum! Leuk dat je je hebt aangemeld. Ik ben ook al een lange tijd lid van je groep en heb al veel van je reviews gelezen!

Ik hoop in ieder geval dat je net zoveel plezier gaat hebben van dit forum als ik van de Dutch Xiaomi Fans groep!

We houden contact!

Groet,
Willem

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Herman,

Welkom, leuk dat je hier ook lid bent geworden! Uiteraard gefeliciteerd met je verjaardag, mooie leeftijd is dat:-)

Hoe dan ook, hoop je hier ook regelmatig voorbij te zien komen! 

Ruud

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.