Ga naar inhoud

Even voorstellen ik ben..


Aanbevolen berichten

Goedemorgen, middag en avond!

Even voorstellen..

Ik ben Luuk 26 jaar en woonachtig in de regio Nijmegen.

Voorheen was ik een trouwe apple en daarna eenmalig samsung fan. Omdat de telefoons steeds duurder werden ben ik meer gaan kijken naar prijs/kwaliteit. Toen hoorde ik via een collega voor het eerst van oneplus. De 3T was net uit, maar door de hype was al vrij snel duidelijk dat de oneplus 5 mijn nieuwe toestel zou worden. Ik trots dat ik zoveel telefoon had voor dat geld, kwam een andere collega met zijn xiaomi mi mix. Dat was het moment dat ik voor het eerst van xiaomi had gehoord.

Na 2.5 jaar was de oneplus 5 echt toe aan vervanging, ook weer door de hype gaan kijken bij de Xiaomi mi 9T. In combinatie met mijn abonnement was ik toen (maar) 272 euro kwijt voor de 128 Gb versie. En weer wat een upgrade. De bouwkwaliteit, scherm en camera setup waren echt impressive.

Inmiddels ben ik ook van smarthome merk gewisseld van IKEA naar xiaomi. Bij de launch van de mistoreBENELUX heb ik de grootste stap gemaakt en bestaat mijn smarthome nu uit 20 apparaten waarvan 15 van xiaomi. Helaas wordt Aqara nog niet ondersteunt door de europese migateway/hub.

Als mifan probeer ik elke product launch te volgen en mezelf in te houden om iets (niet) te kopen..😁

Met de mi note 10 lite kon ik het toch niet latenπŸ‘€

Β 

verder hoop ik dat dit een actieve community gaat worden voor de groeiende xiaomi markt in Nederland.

Β 

Mijn volgende project:

Nieuw huis icm homey incl camera's

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey Luuk, welkom!

Leuk om je enthousiasme te lezen en je hebt al een flinke collectie producten!

Weet je al welke producten je specifiek gaat kopen?

Veel plezier op het forum in ieder geval:-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank je wel πŸ™‚Β en ik ben merk ik alweer een paar producten vergeten πŸ˜›Β 

Waarschijnlijk de mi home security camera voor binnen met een lenovo smart clock voor de google assisent met beeld.

En een nieuwe tv vanwege android tv icm de nieuwe ziggo app. (geen media box meer is +)

Komt zeker goed:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.