Ga naar inhoud
  • 0

Technische vraag


Jordy98

Vraag

Hallo allemaal, 

Met mijn Xiaomi Redmi Note 6 smartphone ervaar ik momenteel de volgende problemen: 

 

- Er worden geen meldingen doorgegeven van Smartphone naar Smartwatch ( 24/7 4G netwerk, Bluetooth staat voortdurend aan en de batterijbesparingsfunctie op de achtergrond is uitgeschakeld voor alle apps ). Elke smartwatch die ik heb gehad ontvangt geen meldingen van de smartphone ondanks dat hij wel is gekoppeld. Stappenteller, hartslag, calorie verbruik etc. functioneert gewoon. Ook bij de weerapp op de smartwatch ontvang ik de melding: " Synchroniseer de mobiele Fitbit app om de actuele data bij te werken". Als ik deze synchroniseer werkt hij uiteraard weer voor enkele minuten maar daarna valt de connectie weer weg. Een vriend van me heeft dezelfde smartwatch en hier werkt de app op de smartwatch continu automatisch bij. 

- Tinder en andere Datingapps geven soortgelijke problemen. De eerste dag ontvang ik meldingen van de app en daarna gebeurd er maandenlang niks meer. 

Heeft u een idee of ik dit kan oplossen en zo ja hoe ik dat kan oplossen? 

Het zou bijvoorbeeld in de Android Shell van Xiaomi kunnen zitten. Kan ik hier iets aan doen? 

Heel graag verneem ik jullie hulp.

aangepast door Jordy98
Link naar bericht
Delen op andere sites

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.