Ga naar inhoud

How do I Configure BellSouth Email Server Settings?


Aanbevolen berichten

I had the BellSouth email account finally working for about a year. I tried the auto-configure, and manually configures for both POP and IMAP and all of them come with the following message " We couldn't log on to the incoming (IMAP) server. I finally chatted with a live person from AT&T that help me fix the issue. I just wanted to give you a heads-up about the Bellsouth email settings. Here are some simple steps to Fix BellSouth Email Server Settings. 1) - Log in to your account and follow these steps, 2) -Click on Settings under the My Account tab. 3) - Click on Forwarding and POP/IMAP Settings in the left-hand navigation menu. This will take you to your Forwarding and POP/IMAP Settings page. 4) - On this page, make sure that both boxes labeled Use SMTP Authentication and Require TLS encryption are checked. Then click Submit Changes at the bottom of this page. This is a message from the Bellsouth server. If you have any questions, please contact us at [phone support].

Bellsouth.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.