Ga naar inhoud

Xiaomi TV met dolby Atmos (MI TV 4 destijds)


Aanbevolen berichten

Een aantal jaren geleden heeft Xiaomi een flatscreen TV gelanceerd, ca. 1/2cm dik en ca. 65inch met dolby Atmos systeem. Dit was toen de MI TV 4 uitvoering.

Deze heeft het nooit tot in NL gehaald als ik het goed heb.

Hoe groot is de kans dat Xiaomi alsnog met een soortgelijk toestel komt welke wel in NL verkocht zal gaan worden?

Destijds in mijn zoektocht naar een nieuwe TV hoopte ik dat ik deze hier in NL kon aanschaffen, (kostte toen <  $ 2000) maar dat ging helaas niet door.

Ik heb een andere keus moeten maken, waar ik overigens ook helemaal happy mee ben, maar vroeg mij af waarom er op de NL-site van Xiaomi geen TV's vermeld staan. 

Het promo filmpje welke ik destijds van deze MI TV 4 gezien had, sprak mij erg aan. 

Heeft dit te maken met een specifieke reden dat Xiaomi geen TV's in NL wil verkopen?

Wie kan mij hier meer over vertellen?

Gr, Arjen

 

PS:

In bericht van Blekkie mbt de MI Store in Rotterdam las ik ook al iets over de TV's van Xiaomi, dat deze voor alsnog niet in NL verkocht worden.

Jammer, maar ik ben meer benieuwd naar de reden die er achterzit.

 

 

aangepast door BoschieDutch72
Link naar bericht
Delen op andere sites

De verkoopmedewerkster gaf in de winkel aan dat ze niet weten wanneer de tv's via de mistore verkocht gaan worden. Vanwege corona waren/zijn er productie/logistieke problemen (geweest).

In het voorjaar van 2020 heeft xiaomi al aangekondigd dat de mi tv 4 naar nl zou komen. 

Ik ben ook opzoek naar een extra tv, dus laat maar komen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.