Ga naar inhoud
  • 0

Verschillen tussen XIAOMI MI 10 en de XIAOMI MI 10T


Dukkel

Vraag

Hallo mensen,

Graag zou ik 4 dingen willen weten: 

1) Wat is de preciese betekenis van die toegevoegde T aan bijv. XIAOMI 8T , XIAOMI 9T en zometeen de nieuwe XIAOMI mi 10T

2) Wat zullen de verschillen zijn, tussen de XIAOMI MI 10 5G, 8GB 128GB en de 30 September te presenteren XIAOMI MU 10T 5G, 8GB 128GB

Uiteraard weet ik dat deze laatste Mobiel weliswaar nog niet gepresenteerd is, maar als er volgende week op geantwoord kan worden, ben ik al dik tevreden.

4) De XIAOMI MI 10 5G, 8GB 128GB is ermomenteel met slechts 1 SIM-Kaart, wordt dat ook nog aangepast tot een Duplo-SIM-kaart

of anders met een E-Sim + een losse insteek SIM-kaart ?

3) Wordt de POCO X3 NFC 4G, 6GB 126GB binnenkort  ook  nog uitgebracht met 5G internet ontvangst?

Met vriendelijke groet

Dukkel

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

1. in tegenstelling tot oneplus heeft de T een andere betekenis. Bij oneplus betekent het het nieuwe (halfjaarlijkse) model. een kleine upgrade met de vorige versie.

Bij Xiaomi neem ik als voorbeeld de mi 9 versie. Daar had je de mi 9 lite, welke de budget versie is van de mi 9. De mi9T is de prijs-kwaliteit versie. bang voor buck. Met andere woorden de mi 10T zal veel bieden voor zijn prijs.

2. Wat de verschillen zullen zijn is nog niet te zeggen. Sowieso zal de mi10T geen wireless charging hebben, want Xiaomi geeft allen zijn high end mi 10 toestellen deze optie.

3. Blijft gissen en nog geen geruchten over gehoord.

4. de mi 10 zal geen dual sim krijgen. de mi 10 T mogelijk wel.

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

De mi 10T reeks is echt weer een allround topper. Beetje spijt dat ik een paar maanden geleden een mi note 10 lite heb gekocht😅

Nee geen slotje of iets dergelijks. Was meer dat er geen 10 verschillende topics met dezelfde vragen werden gesteld;)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Nou Blekkie,

Ik durf het bijna niet te zeggen, ik heb een UMIDIGI, door omstandigheden.

Ik had ruim een jaar geleden een XIAOMI Redmi 7 gekocht voor mezelf, maar één dag voor dat  die binnenkwam,
Moest mijn vrouw plotseling aan andere Mobiel hebben. (zij had een Microsoft ding, en de software werd nietmeer vervangen) 
Toen heb ik die net gekochte XIAOMI Redmi 7 voor háár ingericht. En zelf een dus goedkopere UMIDIGI Pro 5 gekocht. Maar dat is een bizonder "kaal" toestel. Werkt wel goed, de enige reden was toen dat je 2x Simm + extra geheugen in de form van een SD kaartje kon installeren. 

Na een week had ik al spijt, toen ik zag wat die XIAOMI kon. Dus ik ben spijt-optant

Vandaar mijn interesse in die XIAOMI Mi 10 T Lite 

 

 

 

  • Like 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.