Ga naar inhoud
  • 0

Meldingen op Samsung Gear S3 classic


Geert
Ga naar beste antwoord Beste antwoord door Geert,

Vraag

Beste allen,

Dit topic ook al aangemaakt in de sectie smartphones. Echter hier een indirecte aanvulling.

Bij instellingen heb je de mogelijkheid om je telefoon ontgrendeld te laten als je bv verbonden bent met je smartwatch. Het rare is dat ik een verbinding heb met mijn Samsung Gear S3 via Bluetooth, maar in deze "ontgrendel sectie" wordt er niks gevonden πŸ€”πŸ€”. Ook de meldingen naar de smartwatch krijg ik nog steeds niet voor elkaar. Gisteren de pin code voor mijn smartwatch te ontgrendelen ingesteld, en vervolgens heb ik 3 meldingen gekregen. Vanochtend telefoon en smartwatch uit/aan gezet en krijg het weer niet voor elkaar πŸ˜”πŸ˜”. Help.....

Β 

Het betreft de poco X3 NFC 128Gb, met gebruik van de dual Sim mogelijkheid.

aangepast door Geert
Link naar bericht
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi Blekkie,

Ik heb van alles al geprobeerd maar niks helpt. Volgens mij alle rechten al aangepast, horloge al gereset, Samsung app al verwijdert en opnieuw geΓ―nstalleerd..... Voor dit moment houdt het echt even op voor mij. Ik zit nu te wachten op de gouden tip πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Na een aantal weken gestoeid te hebben met de Poco X3 nfc, i.c.m. de Samsung Gear S3, ben ik tot de volgende conclusie gekomen. Bij mij werkt het steeds zolang ik de telefoon maar niet opnieuw opstart. Zodra ik de telefoon uit/aan zet moet ik weer het volgende instellen; toegang tot meldingen openen en de app van de Gear S3 uitzetten, even wachten, en weer inschakelen. Vervolgens naar de Galaxy Wear app gaan en hier de melding ook weer uitzetten, even wachten en weer inschakelen. Vervolgens werken al mijn ingestelde meldingen per app, weer super.

Dit is de enige work around die ik tot nu toe ontdekt heb. Andere tips blijven welkom.

Β 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hoi Vincent,

Volgens mij heb ik dat allemaal al gedaan, maar ik zie bij de Gear plugin app nu staan, dat de batterij besparing weer aan staat. Heb die nu op geen beperking gezet, dus ik probeer het weer uit. Bedankt voor de tip, maar is inderdaad een MIU issue

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
2 minuten geleden, Geert zei:

Hoi Vincent,

Volgens mij heb ik dat allemaal al gedaan, maar ik zie bij de Gear plugin app nu staan, dat de batterij besparing weer aan staat. Heb die nu op geen beperking gezet, dus ik probeer het weer uit. Bedankt voor de tip, maar is inderdaad een MIU issue

Je hebt idd 2 apps waar je dit moet op toepassen, ben er ook lang mee bezig geweest πŸ™‚

Daarna lukte het wel, iedere keer je nu de app afsluit start die onmiddellijkΒ terug op. Blijkbaar bij iedere smartwatch het probleem. Heb het ook met de Huawei Fit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hoi Vincent,

Dat opnieuw opstarten na het afsluiten van de app, werkt wel. Maar als je de telefoon helemaal uitzet en weer aanzet, dan start die om een of andere reden de zaak niet helemaal op, ondanks dat autostart aanstaat op alle apps die van toepassing zijn.Β 

We blijven proberen. Nogmaals bedankt voor het meedenken

Β 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Heb je ook de Poco X3 nfc met Miu 12.0.4 ? Bij mij lukt het helaas niet.Β 

Als ik teveel apps open heb staan en deze allemaal sluit, dan wordt de verbinding met mijn horloge verbroken, maar binnen een minuut is de verbinding weer hersteld.

Echter, zoals eerder gezegd, bij volledig uit- en inschakelen van de telefoon gebeurt dit bij mij helaas niet

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Xiaomi Mi 10 en mijn Samsung Galaxy Watch. Zodra ik mijn telefoon opnieuw heb opgestart doet hij het niet. Ik los dit dan op door naar de instellingen te gaan van de Galaxy Watch plugin, hier de batterijbesparing opnieuw uit te zetten,(controleren of autostart aan staat) en dan alle vensters die open stonden sluiten. Nu trilt het horloge dat de verbinding verbroken is. Na even wachten heeft hij weer verbinding en doet hij het weer zoals het hoort.

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.