Ga naar inhoud

Ook ik waag de overstap


Aanbevolen berichten

Hoi allen,

Mijn naam is Geert en heb sinds zaterdag 12 september 2020 als trouwe Samsung fan, de overstap gemaakt naar een ander merk. Het is de Xiaomi Pico X3 NFC, 128 Gb geworden. Bevalt tot nu toe prima, maar een paar issues welke ik in het forum wil bespreken.

Groeten...

aangepast door Geert
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Ruud,

Het toestel bevalt me best goed maar ik loop helaas wel tegen een paar dingen aan. Voordat ik daar vragen over ga stellen, eerst maar een hoop instellingen doorlopen. O.a. mobiel betalen lukt me nu echter niet, terwijl ik denk dat ik alles goed heb ingesteld. Krijg melding dat er geen actieve kaart is. Heb app van ING

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blekkie, ik heb sinds jaar en dag Samsung gehad vanaf de Galaxy S1. Persoonlijk merk ik niet zo heel veel verschil in schermen, natuurlijk wel als je ze naast elkaar houd. Het scherm van deze telefoon vind ik echter wel heel helder en scherp. De grote zal daar ook wel wat positiefs aan doen, want ik kom nu van een Samsung A8 2018 af. Als ik hem naast de Samsung S8+ houd, zie ik persoonlijk geen verschil, kortom ik vind het een prima scherm. Ook als het donker is, geen probleem.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.