Ga naar inhoud
  • 0

uitvallen redmi note 9 pro


bertroos

Vraag

Beste mensen,

. d

Sinds 2 dagen valt 's nachts mijn redmi note 9 pro uit, zonder aanleiding (tenminste wat ik weet).

Ik kan het alleen weer aan krijgen als ik het aan de laadkabel doe en een harde reset (volume up + aan/uit knop).

Wat zal dit kunnen zijn. Geen andere apps gedownload dan wat ik al had, niets gewijzigd aan de instellingen. Heb het apparaat ongeveer anderhalve maand.

Bedankt voor het meedenken/oplossingen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ligt die snachts aan de oplader?

het kan namelijk zijn dat jouw redmi note 9 pro erg warm word met het opladen, probeer een plek te vinden waar je de telefoon kan neerleggen zonder dat er spullen opliggen.

Wat je ook zou kunnen proberen is je telefoon in de avond opladen tot 100% en dan van de oplader halen. Kijk dan of die snachts nog steeds uitvalt.

succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
13 minuten geleden, bertroos zei:

Hallo Blekkie bedankt voor je antwoord. Het ligt niet aan de lader 's nachts maar wel op mijn nacht kastje met rotzooi dus zal eens kijken als ik het opruim of het helpt. Dank voor het meedenken 

bedoelde meer dat je je telfoon niet onder je kussen moet leggen bijvoorbeeld.

 

Maar ruim je rotzooi eens op🤡

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
1 uur terug, bertroos zei:

Bedankt voor het vragen. Helaas vannacht wel weer dus ik blijf zoeken naar een oplossing of wachten android 11. Ps ik het opgeruimd 🙂

 

haha goed bezig.

Jammer om te horen dat die weer is uitgevallen. Weet je zeker dat bij instellingen het goed staat. autmatisch uit en aan?

ook geprobeerd om de telefoon snachts niet op te laden?

Hoe stom het ook klinkt enige optie is dan nog terug naar fabrieksinstellingen en als dat niet helpt garantie.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.