Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wellicht heb je mijn naam al eens voorbij zien komen, wellicht niet, maar Ruud dus zoals mijn username doet vermoeden.

Ik ben de eigenaar van Mifans.nl en al jaren enthousiast over en actief in het tech-wereldje! Wellicht ken je mijn vorige website ook: Androidworld.nl. Hier ben ik in 2008 mee begonnen en toen ik deze achter me liet in 2018, was het de grootste Android-site van Nederland en België met ruim 1 miljoen maandelijkse bezoekers.

Ik ben nog steeds enthousiast over tech, gadgets en andere producten, dus Mifans was een logische keuze. Met de nodige ervaring en contacten in 'het wereldje', wil ik ook voor Mifans.nl een mooie community gaan bouwen met veel enthousiasme, kennis, leuke gesprekken en gedeelde ervaringen. Hierbij uiteraard veel enthousiasme voor Xiaomi, een merk met ambitie, interessante producten en daarbij niet onbelangrijk: dit alles voor een goede prijs!

Hoe dan ook, ik zou het leuk vinden als je jezelf ook voorstelt in deze sectie. Heb je feedback, laat het ook zeker weten, we luisteren graag:-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

    • Door LV123
      Goedenavond allemaal,
      Mijn naam is Luuk, groot fan van Xiaomi. Ik heb 2 jaar geleden een MiA1 gekocht omdat deze binnen mijn budget de beste specs had. Ik heb na 2 jaar mijn abonnement kunnen verlengen zonder een nieuwe telefoon aan te hoeven schaffen. Echt een top apparaat! Hier en daar vindt ik het leuk om updates of nieuwe producten van Xiaomi in de gaten te houden, mijn volgende telefoon wordt absoluut weer een MI!
      Fijne avond!
    • Door Martijn
      Hoi mede-MiFans!
      Als groot fan van de Xiaomi Mi Note 10 die ik bezit, maar ook als liefhebber van het geschreven woord, ga ik iedere week op zoek naar interessant nieuws, de beste producten en de laatste geruchten op het gebied van Xiaomi. Daarmee geef ik vorm aan een groot deel van de blogartikelen die je op de website van MiFans voorbij ziet komen. 
      Wat ik het mooiste vind aan het schrijven over Xiaomi?
      Dat moet toch wel de no-nonsense mentaliteit zijn van het merk. 'Geen woorden, maar daden', zoals ze in mijn thuisstad ook wel eens roepen. Als underdog heeft Xiaomi de afgelopen jaren enorm veel marktaandeel weten te veroveren. En dat hebben ze niet alleen te danken aan geniale marketing, maar vooral aan het creëren van mooie en diverse producten, voor prijzen die we bij andere merken al jaren niet meer zien.
      Daarnaast is ook de community van Xiaomi-fans uniek en zeer hecht, waardoor ik zeker weet dat dit forum een prachtige plek gaat worden waar mensen geïnspireerd kunnen worden, vragen kunnen stellen en antwoorden kunnen lezen van andere MiFans.
      Heb je ideeën voor artikelen, zou je graag een bepaald onderwerp belicht willen zien in een blogpost of heb je feedback op de content? Laat het me weten! Het lijkt me tof als we deze community kunnen omtoveren in een bruisende plek vóór en dóór Xiaomi-fans.
       
       
       
       
       
    • Door Willem
      Na de intro van Ruud, is het nu ook mijn beurt...
      Als mede-eigenaar van MiFans.nl, ben ik iets meer achter de schermen actief en zul je Ruud, de drijvende kracht achter dit platform, waarschijnlijk meer/vaker hebben gezien of dat in de toekomst doen. Samen hebben we enkele leuke websites opgezet, maar MiFans blijft een zeer bijzonder geval...
      In dit platform komen twee passies van mij samen: het bouwen van een leuke website en community voor een enthousiaste groep mensen en Xiaomi als merk natuurlijk. Het bieden van meerwaarde is hierbij van belang en mede daardoor heeft Xiaomi al vanaf het begin onze interesse gewekt. Het is dan ook leuk om te zien, dat het merk sinds enige tijd ook echt is doorgebroken in Europa.
      We hopen je hier nog vaak te mogen begroeten en kijken natuurlijk uit naar leuke of handige bijdrages of eventuele constructieve feedback!
    • Door Technoboy45
      Hoi Ruud, al jaren liefhebber van Xiaomi telefoons. Al voor dat de naam ook maar in Nederland bekend was :)
      Maar via deze weg wil ik graag alle ontwikkelingen blijven volgen, en niet alleen van de telefoons maar het hele Xiaomi segment.
       
      Groeten Michel


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.