Ga naar inhoud
  • 0

gesprekken opnemen met xiaomi redmi 6


pieter

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo Ruud,

Bedankt voor je antwoord.

Het gaat mij niet zozeer om de redmi 6 , het kan ook een ander toestel worden.

Maar kan je op de Xiaomi  telefoons, gesprekken opnemen ?, daar is op internet nogal wat verwarring over, de 1 zegt het kan wel tot android 8, maar op android 9 /10 kan het niet meer.

Weet jij misschien hoe het wel zit ?.

Mvg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
21 uren geleden, pieter zei:

Hallo Ruud,

Bedankt voor je antwoord.

Het gaat mij niet zozeer om de redmi 6 , het kan ook een ander toestel worden.

Maar kan je op de Xiaomi  telefoons, gesprekken opnemen ?, daar is op internet nogal wat verwarring over, de 1 zegt het kan wel tot android 8, maar op android 9 /10 kan het niet meer.

Weet jij misschien hoe het wel zit ?.

Mvg.

Hoi Pieter, 

 

volgens mij klopt dat voor een groot deel wel. Op mijn oude xiaomi mi9T kon ik nog wel gesprekken opnemen en na een update niet meer. En op mijn huidige mi 10 lite ook niet.

Echter weet ik wel dat als je een custom ROM van bijvoorbeeld xiaomi.eu erop zet dan is het nog wel mogelijk. Dan moet je dus je telefoon Rooten met de nodige voor-en nadelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.