Ga naar inhoud
  • 0

hoe te manouvreren om op NLZiet te kunnen gaan naar ander TV-kanaal


dutch

Vraag

Dag allemaal,

 

Op advies een MI BOX S gekocht.

Alles geïnstalleerd.

 De volgende vragen:

 

1. Hoe kan ik binnen het menu van de afstandbediening van het ene kanaal naar het andere gaan?

Ik gebruik NLZiet en probeer via het menu van de afstandsbediening van b.v. zender 1 (NPO  ( naar zender 4) te gaan.

Dat werkt niet en ik weet ook niet hoe verder.

 

2. Er zou een update zijn voor deze box.

Waar kan ik die vinden en hoe download en installeer ik die update van de software.

 

Alvast bedankt voor het antwoord.

 

Hans Minekus

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste Hans,

Bij mij was hetzelfde probleem. Moet wel zeggen dat ik NLZiet niet op een Mi-Box gebruik. Als je in de app op NPO1 staat scroll je helemaal naar beneden en dan kun je naar rechts verder naar NPO2, 3 enz. Bij mij werkt dit.

Over een update voor jouw box kan ik je niets vertellen.

Groet,

Paul.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0
33 minuten geleden, Paul zei:

Beste Hans,

Bij mij was hetzelfde probleem. Moet wel zeggen dat ik NLZiet niet op een Mi-Box gebruik. Als je in de app op NPO1 staat scroll je helemaal naar beneden en dan kun je naar rechts verder naar NPO2, 3 enz. Bij mij werkt dit.

Over een update voor jouw box kan ik je niets vertellen.

Groet,

Paul.

Dag Paul,

 

Als eerste dank voor je antwoord.

Ik heb/had internet ook afgezocht naar het laten verdijnen van de google assistent die mijn hele huis en de buren verraste met onaangename kreten.

De GA was niet stil te krijgen.

Ook niet na contact met de leverancier, die geen oplossing wist en Xiaomi Nederland om hulp had gevraagd.

Daar werd gezegd dat er een update zou komen, maar wanneer was induidelijk.

Ik heb de MIBix inmiddels terug gestuurd naar de leverancier.

Ik heb een wetenschappelijke achtegrond en noem niet gauw iets waardeloos, maar dit apparaat is niet bruikbaar, en Xiaomi als bedrijf zou zich moeten schamen een dergelijk product te durven afleveren, zelfs zonder een behoorlijk gebruiksaanwijzing.

 

Kortom ik ben en was erg ongelukkig met de aankoop die mij ook geld heeft gekost.

Met groet,

 

Hans Minekus

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.