Ga naar inhoud
  • 0

redmi note 8 pro en ringtones


lud0

Vraag

hallo 

ik heb sinds februari 2020 een Redmi  Note 8 Pro en ben daar voor 95% tevreden mee .

WANT er is 1 probleem dat ik maar niet opgelost krijg.

Het is NIET mogelijk om mijn telefooncontacten te koppelen aan specifieke ringtones .

Alleen een "algemene" ringtone voor alle contacten is mogelijk , doch GEEN specifieke per contact.

Daarvoor wil ik mijn muziekbestanden gebruiken .....doch NOPPES, NIKSKE ,KEDAL 

Het lukt maar niet . Doe ik ietske verkeerd of is het simpel weg niet mogelijk?

 

Voorheen had ik een samsung galaxy j5 en daar was dit perfect mogelijk.

Kan iemand mij verder helpen 

 

groetjes , 

 

Ludo (uit Luik, Belgie)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
1 uur geleden, lud0 zei:

hallo 

ik heb sinds februari 2020 een Redmi  Note 8 Pro en ben daar voor 95% tevreden mee .

WANT er is 1 probleem dat ik maar niet opgelost krijg.

Het is NIET mogelijk om mijn telefooncontacten te koppelen aan specifieke ringtones .

Alleen een "algemene" ringtone voor alle contacten is mogelijk , doch GEEN specifieke per contact.

Daarvoor wil ik mijn muziekbestanden gebruiken .....doch NOPPES, NIKSKE ,KEDAL 

Het lukt maar niet . Doe ik ietske verkeerd of is het simpel weg niet mogelijk?

 

Voorheen had ik een samsung galaxy j5 en daar was dit perfect mogelijk.

Kan iemand mij verder helpen 

 

groetjes , 

 

Ludo (uit Luik, Belgie)

 

Hoi ludo,

MIUI heeft net alles op een andere plek. Als het goed is lukt het via deze route

Contacten -> selecteer juiste contact-> rechtboven 3 puntjes -> ringtone instellen.

Hopelijk werkt dit voor je 😉

groet

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Hello Blekkie,

 

Excuses dat ik zo laat reageer op je antwoord op mijn vraag, maar wat jij hebt uitgelegd heb ik tientalle keren geprobeerd sinds mijn aankoop in februari en nog steeds werkt het niet . Zou het kunnen zijn dat dit niet werkt omdat ik mijn contacten opsla op mijn google-account ?  Indertijd met mijn ouwe samsung galaxy moest mijn contacten opgeslagen zijn op het apaaraat zelf . Is dit ok zo voor de Redmi ? En zo ja ...hoe sla ik mijn contacten dan op op mijn apparaat ?

 

mvg, 

 

Lud0

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.