Ga naar inhoud

Gateway EU versie


Aanbevolen berichten

Zal me even voorstellen. Ik ben Richard en ben nog aan het twijfelen over mijn aanschaf van de Aqara Hub die werkt op een EU server. Mijn gedachtengang was een rookmelder er op aan te sluiten, omdat mijn pubers steeds vaker s'nacht kokkerellen. Voor veiligheid wil ik niet via een China server werken. Alleen zie ik dat er geen rookmelder voor EU beschikbaar is. Verder nog een beginnersfout gemaakt door de verkeerde temperatuur en humidity sensor aan te schaffen. Die werkt met bluetooth en kan ik ook niet koppelen aan de gateway. Model 6934177702709. Ik wil graag het temperatuurverloop op zolder monitoren. Enig advies voor mij over beschikbare EU child devices die met een EU hub werken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gelezen dat er een vertraging kan zijn bij gebruik van de Chinese server. Dit leek me bij een rookmelder niet handig. Maar uit het antwoord maak ik op dat de gateway uit China met EU plug op dit moment de enige optie is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mijn Yeelight lampen op EU gehad en nu op China. Ja, er zit een vertraging in, maar je hebt nu geen rookmelder, dus ben je altijd later als er nu iets gebeurd.

Maar ik heb het nagevraagd en de Honeywell rookmelders kunnen helaas niet op de EU-server.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.