Ga naar inhoud
  • 0

Bij provider Ben geen problemen met Data en bellen. Nu met Youfone heb ik geen DATA tijdens bellen


RobInklaar

Vraag

Hallo Allemaal,

wij hebben de xiaomi poco nfc x3 genomen bij een Ben abonnement.

Met het Ben abonnement konden wij tijdens het bellen gewoon whatsapp berichten versturen onderweg of internet gebruiken.

nu overgestapt naar Youfone, en nu valt de 4g verbinding weg tijdens het bellen.

Ik heb al de VoLTE geprobeerd, en dat werkt opzich alleen zijn de binnen komende oproepen allemaal onbekend, en als ik voLTE uitschakel 

komen ze weer normaal als ID binnen.

is er iemand die er een oplossing voor heeft?

( wat ik al weet)

1. xiaomi heeft met sommige providers geen certificering om bellen en data over 4g te gebruiken.

2. voLTE gebruiken, maar werkt niet 100%

3. via instellingen naar opslag en dan 4x erop klikken kom je in de instellingen van de simkaart. Daar kun je het netwerk aanpassen. maar welke?

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

0 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.