Ga naar inhoud

Rob

Members
  • Aantal items

    12
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    3

Rob won de laatste dag op 9 februari 2021

Rob had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

4 Neutral

Over Rob

  • Titel
    Xiaomi MiFan

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Goedemiddag, zelf heb ik een MI A3 gecombineerd met de Xiaomi Amazfit GTS smartwatch. (er is een nieuwere versie GTS2) Werkt, in combinatie met de app Zepp prima. groet
  2. Ik heb hetzelfde gedaan en werkt prima. Ik helaas geen andere oplossing.
  3. ik heb destijds het volgende gedaan: https://computertotaal.nl/artikelen/apple/zo-synchroniseer-je-een-android-telefoon-met-je-mac-50645/ werkt tot op heden prima groet
  4. moet ook lukken met contactenlijst. Mijn contacten op de McBook worden continue gesynchroniseerd met de Mi A2 en A3
  5. Ik gebruik de Huami Amazfit GTS grey sinds januari en gekoppeld aan de app op mijn Mi A3. Gebruik het scherm niet altijd aan Scherm goed leesbaar (ook in de zon) Notificaties van whatsapp, mail en agenda werken meestal goed en zijn deels leesbaar. Hartslag, slaapanalyse werken goed, vergelijkbaar met andere apparaten. Stappenteller ok. Diverse workouts mogelijk, ik gebruik fietsen. GPS werkt goed. Batterij duur is OK, afhankelijk van de instelling. Varieert van 3 dagen tot een week. Ben in die 8 maanden zeer tevreden. Veel waar voor het geld.
  6. probleem opgelost! andere HDMI kabel en nogmaals rebooten weer prima werkend. Zowel ethernet als wifi.
  7. Na reboot zie ik dat android opstart, geen melding opmerking "geen geldig video formaat" verder blijft het beeld zwart en komt na korte tijd de opmerking "geen geldig video formaat" . Ik ga verder zoeken met andere TV, andere HDMI kabel. En aansluiten op ethernet. Voor verdere ideeën houd ik me aanbevolen.
  8. andere HDMI poort geprobeerd. Blijft zwart scherm en zelfde melding. Ga de reset methode proberen als ik thuis ben
  9. Tot gisteren heeft mijn mi box prima gewerkt. Sinds gisteren is het TV beeld zwart met de opmerking "geen geldig video formaat" Dit kan ik niet veranderen omdat het beeld zwart is en blijft. Hoe kan ik dit oplossen. Heeft iemand een dergelijke ervaring?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.